BasBQ
Beef en Steak

Entrecôte op de Weber Go Anywhere

 

DaBigBastard

Vuurmaker
Berichten
59
We zijn er even een weekje tussenuit en omdat ik toch een beetje wilde barbecueën, heb ik vlak voor de vakantie voor nog geen €80,- een Weber Go Anywhere gescoord. (Eerlijk: mijn vrouw heeft ‘m voor die prijs gevonden. 😉) We hebben er al veel plezier van gehad, maar vanavond had ik de tegenwoordigheid van geest om een paar foto’s te maken van de entrecôte die we bij de plaatselijke slager gekocht hebben. Reverse sear tot 42 graden en daarna direct op 250 graden tot 54. Vervolgens 10 minuten onder alufolie laten rusten en daarna op een broodje. Smaakte prima! We hebben er nog één liggen, die is morgen aan de beurt!

4F01494F-1650-410C-B1B4-8601997E1731.jpeg


05A07F25-3CF2-4DF4-9FA1-E12E398E6DF6.jpeg


77812D1F-344D-403A-8B8D-6AA9F1005838.jpeg
 
Die ziet er heerlijk uit!

Mooi cuisson ook, waar waren jullie op vakantie? 😜
 
Die WGA moet ik ook nog scoren.
Ziet er lekker uit.
 
Lekker stuk vlees 😋
 
Die ziet er heerlijk uit!

Mooi cuisson ook, waar waren jullie op vakantie? 😜
Dank je. Locatie: Landgoed ‘t Loo. Vlees kwam van de slager in ‘t Harde.
Die WGA moet ik ook nog scoren.
Ziet er lekker uit.
Ik ben er erg tevreden over. Ik heb ooit een Grill Guru Grillette gekocht, maar daar was ik minder blij mee. Daarom even gewacht op de weersvoorspelling en toen deze aangaf dat het droog bleef de WGA aangeschaft.
 
Nu nog in de aanbieding bij de welkoop voor €79
Daar komt deze idd vandaan. We hadden nog wat VVV bonnen, dus we hebben er ook nog een kleine brikettenstarter bij genomen. Past precies in de WGA. Handig tijdens transport.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Terug
Bovenaan Onderaan