BasBQ
Beef en Steak

en weer een beginner stelt zich voor...

Mallepietje

Tondelzoeker
Berichten
6
Beste Mensen,

Allereerst mijn complimenten voor dit geweldige en complete forum! Ik heb de afgelopen weken al dankbaar gebruik gemaakt van de infomatie en tips!
Ik kom zelf uit het midden van het land en ben 36 jaarjes jong. Al regelmatig ben ik in de weer om met mijn (tot nu nog electrische) weber bbq/grill zelfgemaakte sateetjes en hamburgers te maken. De electrische weber heb ik enkele jaren geleden moeten kiezen omdat ik in mijn toenmalige appartement een klein balkonnetje had waar geen gas of kolen waten toegestaan... behelpen dus..

Om nu eindelijk echt eens echt te leren bbq-en had ik mijn keuze laten vallen op een nieuwe weber 47 cm one touch premium... Na het nodige leeswerk is dat inmiddels een 57 cm geworden... met een beetje geluk is deze aankomend weekend binnen. :)

Mijn oorsprong ligt in de horeca, koken is dan ook iets waar ik me veel mee bezig houd. Nu de volgende stap naar het bbq-en maken.. heb al veel leuke recepten, grillmethodes en mogelijkheden op dit forum gezien, dus nu aan de slag in de praktijk! :)

Ben benieuwd, ik spring gewoon in het diepe.. tips zijn altijd van harte welkom voor deze beginner!
 
Welkom hier, en ga maar fijn struinen, je doet hier genoeg inspiratie op lijkt mij. Vragen gewoon stellen, foto's gewoon plaatsen. Jij blij, wij blij! Veel plezier in ieder geval :)
 
Van harte welkom hier Piet!!
 
Hoi Mallepietje, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Welkom
 
hoi mallepietje,
welkom bij dit edele genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan