BasBQ
Beef en Steak

Eindelijk hallo

Juicy Lucy

Vuurmaker
Berichten
98
Hallo,

Ik ben Niels, ik ben hier al even lid maar heb eigenlijk nooit wat gepost, ik heb wel in een ander BBQ forum gepost maar die bestaat niet meer?

Ik ben al bijna 20 jaar bezig met low en slow bbq, maar heb in het verleden ook worst gemaakt en sinds hier een Beimer op de hoek zit ben ik ook bezig met dry agen in tublin zakken, ik hoop dat er hier meer zijn die dat doen om ervaringen uit te kunnen wisselen.

Ik ben ooit begonnen met een zelfgemaakte smoker van een oliedrum, maar tegenwoordig gebruik ik een kleine WSM voor low en slow en een go anywhere voor grillen.

Dit was mijn smoker 1000 jaar geleden, inmiddels is ze al lang naar de eeuwige kolenvelden

Afb000_zps490a5d99.jpg
 
Hallo,

Ik ben Niels, ik ben hier al even lid maar heb eigenlijk nooit wat gepost, ik heb wel in een ander BBQ forum gepost maar die bestaat niet meer?

Ik ben al bijna 20 jaar bezig met low en slow bbq, maar heb in het verleden ook worst gemaakt en sinds hier een Beimer op de hoek zit ben ik ook bezig met dry agen in tublin zakken, ik hoop dat er hier meer zijn die dat doen om ervaringen uit te kunnen wisselen.

Ik ben ooit begonnen met een zelfgemaakte smoker van een oliedrum, maar tegenwoordig gebruik ik een kleine WSM voor low en slow en een go anywhere voor grillen.

Dit was mijn smoker 1000 jaar geleden, inmiddels is ze al lang naar de eeuwige kolenvelden

Bekijk bijlage 30383

Welkom.
Gebruik je nu de WSM 37 cm?
Is deze goed baar? Hij lijkt zo klein.
Overweeg ook misschien een aanschaf maar vraag me af wat de nadelen zijn van een kleine WSM.
 
Welkom op het Bbq Genootschap en veel plezier hier Niels.
 
Ja klopt, de 37 cm. Hij heeft maar 1 nadeel, en dat is inderdaad dat ie zo klein is. Maar ik kan er goed mee uit de voeten voor mijn babybacks (doormidden gesneden) en shortribs en ik kan hem in een stelling in mijn schuurtje opbergen en dat vind ik erg fijn.
 
Welkom Niels.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Niels.
Veel BBQ-plezier!
 
Welkom en veel plezier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan