BasBQ
Beef en Steak

Eindelijk, daar is het nieuwe begin.

Zo, dat ziet er uit als een top plekkie!
 
Iedereen bedankt voor de complimenten.
Heb me wel behoorlijk verkeken op de hoeveelheid werk, maar het einde is inzicht.
Heeft er iemand ervaring met elektrische terrasheater, en dan met name het verschil tussen de lowglare en de normale lamp.
Ik ben benieuwd of er echt verschil qua lichtsterkte in zit, en wat de bevindingen zijn van de lowglare.

@Gerard Nl, altijd welkom.

@Gilles, meubel heb ik in 2011 zelf gemaakt.
 
Ik heb een low glare verwarming ophangen?.
Wat mij betreft een miskoop.
functioneert op zich wel, maar te weinig om het echt warm te krijgen.
Hangt al een paar jaar, maar achteraf had ik toch liever een gasverwarming gehad.
kameraad van mij heeft in zijn bbq hok :D gasverwarmingen hangen die hij aangesloten heeft op een grote gasfles.
Leidingen heeft hij van koper gemaakt.
Zijn gewoon simpele gasverwarmingen die hij bij de doe het zelf zaak gekocht heeft.

Ik gebruik ze nu ook maar op een standaard.

Blefke
 
@Blefke,

Bedankt.
De gasverwarming had ik ook al naar zitten kijken, hetgeen mij een klein beetje tegenhoud is het gezeul met de flessen.
Maar als het rendement hoger is moet het maar.
Hoeveel branders per m? heb jij of je maat?
Is de temperatuur nog te regelen bij de goedkopere versie's, en hoelang kan je ongeveer stoken op een fles van 10Kg?
 
Hij heeft er 4 ophangen, maar naar mijn idee zou het ook met minder kunnen.
Voordeel is dat zij het hele jaar gebruik maken van de bbq ruimte.
Zal +/- 3 bij 5 meter zijn.

Zoiets heeft hij ophangen
 
Ik heb daar een cad tekening van, aangezien ik in de metaal zit is er ook een hoop staal in verwerkt.
Zal er vandaag of morgen wat foto's van maken en posten.

Grt,

Robert
 
Lig het aan mij of zijn de foto's weg
 
bakker zei:
Lig het aan mij of zijn de foto's weg

Nee, ligt niet aan jou. Zag het vanmorgen ook niet. Onderhoudswerkzaamheden bij Photobucket.
 
allereerst complimenten.
Wat een ontzettend gave plek heb je gemaakt. Zeker met dit regenweer is dat een heel prettig onderkomen.

Waarin heb je die tafel getekend? (met name de verbindingen).
Heb je wellicht nog wat meer foto's van de tafel???

Gr Rob
 
Bedankt

Tafel is getekend in spaceclaim, kokers zijn op een buislaser gesneden. Puzzelstuken ( zoals wij dat noemen) zijn erin getekend. Scheelt aftekenwerk en alles past perfect. Frame gelast en blank laten poedercoaten. Als ik het blad klaar heb volgen er nog een paar foto's.

Grt,

Robert
 
wtf wat gaaf zeg
mis eigenlijk nog een ding aan de muur als die er hang kom ik de finale bij jou kijken ouwe .
 
Dat is een hele mooie overkapping geworden, best wel jaloers ;).
 
Errug mooi
 
Terug
Bovenaan Onderaan