BasBQ
Beef en Steak

Eigen bbq project

Michel123

Tondelzoeker
Berichten
4
Beste leden,

Mijn naam ik Michel en ik woon in het zuiden van Nederland.

Aantal jaar geleden een gas bbq gekocht, merk onbekend. Excuus als gas vloeken in de kerk is. Moet zeggen dat het me wel bevalt.

Nu ben ik voornemens om zelf een buitenkeuken te gaan maken met daarin een bbq.

Voor de bbq ben ik opzoek naar jullie ervaringen. Qua design vind ik de boretti tops erg mooi. Ik twiifel echter of dit goede kwaliteit bbq's zijn. Iemand die een beeld kan schetsen van de kwaliteit?
Ter info ik zoek een bbq van 2/3 jaar oud budget 500 euro. Zijbrander is niet nodig.

Zonder een hele discussie op te willen starten. Iemand die tips kan geven qua kijkend naar budget over merken en typen waar ik naar moet kijken?

Alvast dank!

Michel
 
Welkom hier op het mooie forum Michael
 
Michael, welkom op het Genootschap.

Gas is geen vloeken in de kerk hier. Alleen is het de brandstof die het minst gebruikt wordt hier op het genootschap.

wat belangrijk is bij een gas bbq is dat je de branders afzonderlijk kan bedienen zodat je ook indirect kan barbecuen. Een deksel is ook een must.
wat overblijft is de grote van je rooster, dat is belangrijk voor de hoeveelheid eters.
Borettie maakt over het algemeen redelijke barbecues, je zou ook naar Weber of Napoleon kunnen kijken dat zijn ook goede merken.
Op Marktplaats komen ze geregeld voorbij.
 
Welkom bij het genootschap

Het gaat er om dat jij je gelukkig voelt met je Q
 
Welkom.

Ik had vroeger open BBQ’s en daarna een gas BBQ als huwelijkscadeau gekocht. Leek me makkelijk en snel. Maar had al snel door dat daar enorm veel werk aan is, tenzij je alles in bakjes klaar maakt. Vet druipt overal op en in en poetsen ben ik wel ff stil mee. Bij houtskool, drupt het gewoon in het houtskool. Verder dan vlees cremeren kwam ik niet.

Sinds vorig jaar dan een kamado erbij gekocht en toen ging eenhele nieuwe wereld voor me open. Nu, vele zaken kunnen ook op een gas, maar dan wat anders.

Persoonlijk vind ik geillen op een gas zenuwslopend. Duurt altijd zo lang :ROFLMAO: vooral omdat deze meestal beperkt zijn in max temperatuur.

Ik gebruik nu vooral de kamado, maar de gasser staat er naast voor als ik meerdere gerechten maak of als ik snel eens iets wil grillen.
Hopelijk vind je de geschikte bbq.
 
Een Gasser!
Die zien we inderdaad niet (zo veel) hier, maar dat is nog geen vloeken in de kerk, nee.

We vinden iedereen lief hier, en zijn allemaal even aardig.
Als het maar niet elektrisch is. :censored:
 
Welkom op het forum.
Zelf heb ik geen ervaring met gas, maar als jij jezelf daar lekker bij voelt, vooral doen.
Voor de rest zijn het hier bij Het Genootschap voor zover ik het zelf al heb kunnen ervaren, aardige mensen, die eenzelfde passie delen.
Het bereiden van een lekkere maaltijd op een BBQ.
 
Hoi welkom bij de club, je moet zoeken in de rubriek DIY voor info over buitenkeukens maken, succes en plaats wat foto's zijn we gek op!

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
 
Welkom.

Ik had vroeger open BBQ’s en daarna een gas BBQ als huwelijkscadeau gekocht. Leek me makkelijk en snel. Maar had al snel door dat daar enorm veel werk aan is, tenzij je alles in bakjes klaar maakt. Vet druipt overal op en in en poetsen ben ik wel ff stil mee. Bij houtskool, drupt het gewoon in het houtskool. Verder dan vlees cremeren kwam ik niet.

Sinds vorig jaar dan een kamado erbij gekocht en toen ging eenhele nieuwe wereld voor me open. Nu, vele zaken kunnen ook op een gas, maar dan wat anders.

Persoonlijk vind ik geillen op een gas zenuwslopend. Duurt altijd zo lang :ROFLMAO: vooral omdat deze meestal beperkt zijn in max temperatuur.

Ik gebruik nu vooral de kamado, maar de gasser staat er naast voor als ik meerdere gerechten maak of als ik snel eens iets wil grillen.
Hopelijk vind je de geschikte bbq.

Welkom op het forum.

Ik heb van vele rare fetisch gehoord maar geillen op gas nog nooit
 
16235028375681816999158178002448.jpg


Project is (bijna) klaar. Was erg leuk om te doen. Toch voor gas gegaan.

Dank voor de tips!
 
Dat is een mooi meubel. Zelf gemaakt? Foto's van het maken.
 
Mooie keuken. Mooi blad waar is je blad van gemaakt?

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom, veel plezier hier😃
 
Dat is een mooi meubel. Zelf gemaakt? Foto's van het maken.
Jazeker zelf aan het hobbyen geweest. Hieronder wat foto's.

Het blad is silestone (composiet). Heb ik gevonden op marktplaats. Heeft in showroom keukenzaak gelegen. Moest vermaakt worden om het passend te maken. Maar ligt er schitterend op.

20210505_142406.jpg
20210505_163853.jpg
20210505_185103.jpg
20210506_131528.jpg
20210506_131522.jpg
20210510_120328.jpg
20210510_130004.jpg
20210511_182259.jpg
20210513_212842.jpg
16236079828636193728916291534164.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan