BasBQ
Beef en Steak

Effe voorstellen.

Ruud1980

Tondelzoeker
Berichten
6
Hoi, ik ben Ruud.
Na jarenlang gewoon een worstje en een kippenpootje op de BBQ was ik wel toe aan een nieuwe uitdaging.
Vorig jaar me tuin verbouwd en een mooie veranda gemaakt. Dus tijd voor een nieuwe bbq!
Eigenlijk wilde ik ook wel een openhaard dus na wat zoekwerk kwam ik uit bij een Afrikaanse braai. En na heel wat avondjes werken staat hij er eindelijk! Mooi onderstel erbij gemaakt en een kuub eikenhout besteld. Nu nog wat leuke recepten en ideeën voor op de braai. Hoop dat ik hier wat leuks tegen kom.
IMG_20200201_131204857.jpg


IMG_20200516_205440_776.jpg


IMG_20200514_201428_271.jpg


IMG_20200514_201428_268.jpg
 
Welkom bij het genootschap, is wel een heel andere uitdaging zo.
De pizza gaat goed zo te zien
 
Ruud, welkom bij de club. Je braai en tafel zijn prachtig.
 
Applaus en een diepe buiging. Mooi gemaakt man!
 
Welkom hier op het mooie forum Ruud dat heb je fantastisch gemaakt veel plezier ervan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Hoi Ruud, welkom bij het Genootschap, erg mooie Braai, vat het hout van de tafel zo geen vlam of is de bodem ge-isoleerd.
 
Hoi Ruud, welkom bij het Genootschap, erg mooie Braai, vat het hout van de tafel zo geen vlam of is de bodem ge-isoleerd.
Alles heb ik dubbelwandig gemaakt met isolatiemateriaal ertussen. Onderplaat word niet warmer dan 40 graden.
 
Welkom Ruud.

Wauw, mooie braai!
Ook erg gaaf die pizza oven, heb je die ook zelf gemaakt?

Heb zelf ook een braai, helaas ben ik zelf niet zo handig maar na lang zoeken wel eentje gevonden bij iemand die deze wel zelf heeft gemaakt en qua prijs iets vriendelijker was dan een “originele” braai. Deze komt ook onder een veranda met een losse haard inzet zodat deze ook als tuinhaard dienst kan doen, moet alleen nog even wachten totdat de bestrating klaar is en dan kan ik m eindelijk inbouwen.

Ben erg benieuwd hoe dit gaat bevallen.

Nogmaals mijn complimenten .

Ps ben wel benieuwd naar je ervaringen met de pizza oven!

806dced94a5571b053aafcbe790872f9.jpg


8dc098724ee4f79f9f79f130a9d564ea.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Wauw, dat ziet er echt heel mooi uit 👌🏼.
 
Mooi hoor die braai’s
Lekker bakken / koken en een vuurtje erbij 👍🏻👍🏻
 
Welkom Ruud.

Wauw, mooie braai!
Ook erg gaaf die pizza oven, heb je die ook zelf gemaakt?

Heb zelf ook een braai, helaas ben ik zelf niet zo handig maar na lang zoeken wel eentje gevonden bij iemand die deze wel zelf heeft gemaakt en qua prijs iets vriendelijker was dan een “originele” braai. Deze komt ook onder een veranda met een losse haard inzet zodat deze ook als tuinhaard dienst kan doen, moet alleen nog even wachten totdat de bestrating klaar is en dan kan ik m eindelijk inbouwen.

Ben erg benieuwd hoe dit gaat bevallen.

Nogmaals mijn complimenten .

Ps ben wel benieuwd naar je ervaringen met de pizza oven!

806dced94a5571b053aafcbe790872f9.jpg


8dc098724ee4f79f9f79f130a9d564ea.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Pizza's zijn echt super. 2 verschillende soorten deeg geprobeerd en de 2 was perfect. Miste eerst wel wat warmte aan de bovenkant omdat de steen 300 graden was, was de bodem klaar maar de korst nog zacht. Dat heb ik nu opgelost door kleine houtjes aan 1 kant te branden. Zoals een echte steenoven. Ook een mooie braai trouwens 🔥🔥
IMG_20200614_200728372.jpg
 
Welkom hier
Prachtig spul hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan