na zaterdag op bezoek te zijn geweest bij beef & steak, gevolgd door een bezoekje aan Jack in Wassenaar zondag eindelijk pulled pork op het programma.
zondag ochtend om 6 uur opgestaan (deed wel een beetje zeer) de nieuwe WSM opgestookt met flamy's
ik vond het redelijk lang duren voordat hij netjes op temperatuur was maar ik denk dat dat komt door een combinatie van weinig brandende kooltjes en een gevulde waterbak
de groepsfoto voor aanvang
na injecteren en rubben volgens bekende wedstrijd winnende recept mocht de butt van 3 kilo naar de ereplaats
even een sfeerfoto
toen het alarm afging op 77?c de glaze erop en voor het eerst in uren eindelijk weer oog contact met knor
na 2 uur ingepakt en door na de 88?c
en na een uurtje rusten in folie en een handdoek... pullen
op een broodje met wat patatjes en Domi's coleslaw
heerlijk, iedereen heeft gesmuld, de stress van het niet op willen lopen van de temperatuur en het wachten de hele dag was het waard
netjes rond etenstijd stond alles op tafel
bedankt voor het kijken
zondag ochtend om 6 uur opgestaan (deed wel een beetje zeer) de nieuwe WSM opgestookt met flamy's
ik vond het redelijk lang duren voordat hij netjes op temperatuur was maar ik denk dat dat komt door een combinatie van weinig brandende kooltjes en een gevulde waterbak

de groepsfoto voor aanvang
na injecteren en rubben volgens bekende wedstrijd winnende recept mocht de butt van 3 kilo naar de ereplaats
even een sfeerfoto

toen het alarm afging op 77?c de glaze erop en voor het eerst in uren eindelijk weer oog contact met knor

na 2 uur ingepakt en door na de 88?c

en na een uurtje rusten in folie en een handdoek... pullen

op een broodje met wat patatjes en Domi's coleslaw

heerlijk, iedereen heeft gesmuld, de stress van het niet op willen lopen van de temperatuur en het wachten de hele dag was het waard
netjes rond etenstijd stond alles op tafel
bedankt voor het kijken