BasBQ
Beef en Steak

Eerste pulled pork

 

NurseMartin

Sprokkelaar
Berichten
33
Het was tijd voor mijn tweede low&slow sessie, deze keer pulled pork. Moest er nu van komen na vele foto's en YT video's gezien te hebben.
Bij de slager een stuk Heyde Hoeve procureur gehaald. Eigen rub, bbq saus en coleslaw gemaakt (alle drie uit Smokey Goodness), marinade voor injecteren van Noskos en de bereiding van wedstrijd PP van Noskos gevolgd. Mooie gelegenheid om mijn nieuwe iGrill2 uit te proberen!

_00-heydehoeve.png

_01-injecting.png
_02-rub.png
_03-snake.png
_04-start.png
_05-dampen.png
_06-pulled.png
_07-readytogo.png
_08-bonapetit.png


Eindresultaat YUMMY! Dit gaan we zeker vaker doen 😁

oh, temperatuur schommelde wel wat gedurende de dag. Redelijk tussen de 110 en 120 kunnen houden.
De pp heeft er dik 8 uur op gelegen.
 
Een heerlijke P.P. ziet er prima uit ik zie een stickertje aankomen, gefeliciteerd. ;)
 
Nice...en de leftovers ( als die er zijn ), blijven ook goed! Vandaag hier weer een leftover PP / Beef CheeseBurger op het programma als lunch

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
mooie run. Ziet er goed uit
welkom bij de knorretjes.

ik zie dat je "dure" alu bakjes van weber heb. Bij de action kosten ze 3x niks.
en als je het alleen gebruikt om het vet op te vangen kan je ook een "bakje" van alu-folie vouwen.
Gewoon een stuk folie en de randjes oprollen.
dan kan je je bakjes beter gebruiken om er bijvoorbeeld eens een keertje groente of aardappeltjes in te doen en die mee te laten garen terwijl het heerlijke smaakvolle vet van je vlees erover druipt. je weet niet wat je meemaakt.
 
mooie run. Ziet er goed uit
welkom bij de knorretjes.

ik zie dat je "dure" alu bakjes van weber heb. Bij de action kosten ze 3x niks.
en als je het alleen gebruikt om het vet op te vangen kan je ook een "bakje" van alu-folie vouwen.
Gewoon een stuk folie en de randjes oprollen.
dan kan je je bakjes beter gebruiken om er bijvoorbeeld eens een keertje groente of aardappeltjes in te doen en die mee te laten garen terwijl het heerlijke smaakvolle vet van je vlees erover druipt. je weet niet wat je meemaakt.
Ik heb ook goedkope bakjes, maar die waren te klein. Deze weber bak (had er 1) heb ik gratis gekregen, dus dat scheelt 😉. Ik ga het eens opzoeken, groente onder het vlees! Bedankt voor je tip!
 
Nice...en de leftovers ( als die er zijn ), blijven ook goed! Vandaag hier weer een leftover PP / Beef CheeseBurger op het programma als lunch

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
De leftovers staan klaar voor de lunch, m'n vrouw wil vandaag weer 😂
 
Ik ga het eens opzoeken, groente onder het vlees! Bedankt voor je tip!
2 vliegen in 1 klap. Hoef je niks extra's voor te doen, kost geen extra tijd en je kan vol trots zeggen dat ook de groente of aardappelen van de bbq komen.
 
F#cking mooi!

die leftovers; gingen hier al in een stoofpotje met dumings, oosterse noedels met wokgroenten en gewoon een broodje. Mijn eerste ‘serving’ was Mexicaans, met tortilla’s.

zo veelzijdig, die PP !
 
Mooie PP. Welkom bij het gelschap van de knorrie awards. . 🐷🐖

Voor wat die alu bakjes betreft. Van Weber veel te duur.
Tip, ik gebruik een RVS ovenschaal van IKEA. (Middelste maat). Werkt prima en is een eenmalige aanschaf.
 
Ziet er smakelijk uit. Ik heb als vervanger voor de alu bakjes een braadslede gehaald bij de blokker. Werkt ook super. En voor de leftovers, pulled pork worstenbroodjes 🤤
 
Mooie reportage en lekkere smakelijke foto's van je eerste pulled pork, ik zou je willen feliciteren met je Knor maar zie dat je die nog niet heb gekregen :eek:🤔

Heren van het beheer, willen jullie ff je werk doen en Martin een Knor geven voor deze fantastisch uitziende pulled pork.
 
Oeps over het hoofd gezien. Mooie prestatie!
Gefeliciteerd met je knor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Oeps over het hoofd gezien. Mooie prestatie!
Gefeliciteerd met je knor.
Ach Frits kan toch gebeuren, jullie van het beheer hebben nog meer te doen in het dagelijkse leven😜

Martin, gefeliciteerd met je Knor🥳
 
Dat ziet er een heerlijke PP uit. Heb je mooi gedaan op de weber.
dat zal zeker gemaakt hebben na deze run
Gefeliciteerd met je knorrie
 
Terug
Bovenaan Onderaan