BasBQ
Beef en Steak

Eerste PP, maar...

Lekker hoor, gefeliciteerd met je pork-badge!

Dominique zei:
Een puntje van kritiek. Mocht je volgende keer ons weer willen laten meegnieten, doe dan niet steeds je eerste post updaten, maar ga gewoon in het draadje verder. De meesten drukken namelijk op " ongelezen  berichten sinds laatste bezoek" en nu moeten ze dan steeds terugscrollen om bij jouw eerste bericht te komen.
+1
 
Vanavond heerlijk gesmuld van de pp.
Dank jullie wel voor de tips en het meeleven!

Dominique zei:
Een puntje van kritiek. Mocht je volgende keer ons weer willen laten meegnieten, doe dan niet steeds je eerste post updaten, maar ga gewoon in het draadje verder. De meesten drukken namelijk op " ongelezen  berichten sinds laatste bezoek" en nu moeten ze dan steeds terugscrollen om bij jouw eerste bericht te komen.

Ik twijfelde al en zal het niet meer doen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
QBee zei:
Vanavond heerlijk gesmuld van de pp.
Dank jullie wel voor de tips en het meeleven!

Dominique zei:
Een puntje van kritiek. Mocht je volgende keer ons weer willen laten meegnieten, doe dan niet steeds je eerste post updaten, maar ga gewoon in het draadje verder. De meesten drukken namelijk op " ongelezen  berichten sinds laatste bezoek" en nu moeten ze dan steeds terugscrollen om bij jouw eerste bericht te komen.

Ik twijfelde al en zal het niet meer doen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Top! En wat fijn dat na je " onrustige " start, het toch nog helemaal goed is gekomen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan