BasBQ
Beef en Steak

Eerste nachtsessie pulled pork

 

Anonymousmice

Sprokkelaar
Berichten
27
Een half uurtje geleden zijn we begonnen met het injecteren van de boston butt van het heidehoeve varken. Nu zijn we bezig om de run erop te zetten.
1599240924814992477069673042717.jpg
 
Nice, ben benieuwd naar hoe de rest ging. Heiden hoeven is wel lastig te krijgen! Maar super lekker!

Succes!

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
Nice, ben benieuwd naar hoe de rest ging. Heiden hoeven is wel lastig te krijgen! Maar super lekker!

Succes!

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Bedankt. We zullen jullie op de hoogte houden

Ik heb geen idee hoe het hier gaat met adverteren/reclame maken voor websites. Maar er is goed aan te komen via het wereld wijde web.
 
Veel succes gaat lukken lekker


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Succes met de oogjes openhouden... Smaakt morgen des te lekkerder...
 
Onze vriezervoorraad is op 2 porties na weg. Mooie inspiratie voor de volgende batch 😁
 
En hij ligt erop. Als rookhout is er gekozen voor een combinatie van kersen en appelrook. Als rub hebben we een mooie combinatie in een boek gevonden.

1599257288808486517829244690390.jpg
 
Na het eerste uur roken begonnen met het insprayen met wat appelsap, whiskey en appelazijn voor wat extra vocht, en natuurlijk smaak. Het waternloopt ons al bijna in de mond😅

15992607157325262573628251464109.jpg
 
Dit ziet er stevig en lekker uit.
Kan ik dadelijk aanschuiven? 😋

Goed van je om een brandblusser erbij te plaatsen.👍

Ik zie op dit forum dat er steeds meer nacht Q-ers komen.
In mijn vorige beroep zij men; " de nacht is voor dames van lichte zeden en voor taxichauffeurs...".
 
Dit ziet er stevig en lekker uit.
Kan ik dadelijk aanschuiven? 😋

Goed van je om een brandblusser erbij te plaatsen.👍

Ik zie op dit forum dat er steeds meer nacht Q-ers komen.
In mijn vorige beroep zij men; " de nacht is voor dames van lichte zeden en voor taxichauffeurs...".
Nou Peter m'n vorige hobby voerde ik ook veel 's nachts of in de donkere uurtjes uit (Zee en Karper visserij) maar dat was in de tijd dat je als het donker was als eenling nog gewoon buiten kon vertoeven. :cry:
Snel weer terug naar het onderwerp ;)
 
Dit ziet er stevig en lekker uit.
Kan ik dadelijk aanschuiven? 😋

Goed van je om een brandblusser erbij te plaatsen.👍

Ik zie op dit forum dat er steeds meer nacht Q-ers komen.
In mijn vorige beroep zij men; " de nacht is voor dames van lichte zeden en voor taxichauffeurs...".

Stiekem staat de brandblusser er eigenlijk altijd wel. Ook. Omdat we veel op hout stoken hier😅
Mijn beroep speelt zich gekukkig niet in de nacht af.
 
Dat wordt lekker! Wat leuk ook dat jullie de passie voor bbq’en kunnen delen. Ik sta hier meestal alleen te kokkerellen, en vervolgens ook vaak alleen te eten
 
Dat wordt lekker! Wat leuk ook dat jullie de passie voor bbq’en kunnen delen. Ik sta hier meestal alleen te kokkerellen, en vervolgens ook vaak alleen te eten

Ja is zeker leuk. Silvie heeft vanacht lekker kunnen slapen. Ik ga zo maar eens even liggen.
Wij kunnen ook niet wachten om straks aan te vallen.
 
Ja is zeker leuk. Silvie heeft vanacht lekker kunnen slapen. Ik ga zo maar eens even liggen.
Wij kunnen ook niet wachten om straks aan te vallen.
Ik ben benieuwd. Inderdaad fantastisch om de passie te delen! Meestal sta ik op of blijf wakker. Opeten is meestal meer animo voor 🤣
 
zeer benieuwd naar het eindresultaat eigenlijk........
 
Terug
Bovenaan Onderaan