Het was alweer enkele weken geleden dat ik de Traeger nog eens in de zon had gezet, dus gisteren maar eens besloten om me voor de eerste maal (het heeft te lang geduurd) te wagen aan een Beer Can Chicken. Daarnaast ook nog wat baked beans (Noskos-style uiteraard), coleslaw en aardappels. De kip heb ik laten beginnen aan 107 graden het eerste 1,5u en dan de kleppen open naar 170.
Resultaat: alles zeer vlot verlopen maar volgende keer minder knoeien met het vocht dat uit die kip kwam. Wel echt heerlijk sappig vlees en dus volgend weekend nog eens voor het gezelschap maken. De madam vond de baked beans, zeker in combinatie met de pulled pork die ik erdoor deed, dan weer een maaltijd op zich en hoefde voor haar niet gecombineerd te worden met de BCC. Allebei toch meer dan voldaan gaan slapen
Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
Resultaat: alles zeer vlot verlopen maar volgende keer minder knoeien met het vocht dat uit die kip kwam. Wel echt heerlijk sappig vlees en dus volgend weekend nog eens voor het gezelschap maken. De madam vond de baked beans, zeker in combinatie met de pulled pork die ik erdoor deed, dan weer een maaltijd op zich en hoefde voor haar niet gecombineerd te worden met de BCC. Allebei toch meer dan voldaan gaan slapen

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk