BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer Uuni pizza

 
 
 
 

JaapAap

Pitmaster
Berichten
575
Over high en fast gesproken, dit apparaat is super! Binnen enkele seconden de lekkerste pizza. Mijn kamado kan hier niet tegen op. (Ben nog wat enthousiast geloof ik ) Ook even de sizler pan getest binnen no time super zalmpjes! Ik vind het nu al een top aankoop, Green Forrest bedankt.

8a01c61cd050d445d709098084981b15.jpg

22bba2501f03293e71e376bd3e755868.jpg

5c7c4215c446edaf0e4eeb4608fdb5e6.jpg

424984a945ec96d58254a7252749c036.jpg

6137435caa520c63094fa54383008ae5.jpg




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Gaaf hoor!
 
ziet er heerlijk uit,blijft een leuk speeltje  :)
 
Mooi ding. Ik heb de uuni 3 op me wensenlijst staan. Veel plezier er mee, maar zo te zien gaat dat wel lukken.


Gr. Mike
 
sjdehaan zei:
JaapAap zei:
Over high en fast gesproken, dit apparaat is super! Binnen enkele seconden de lekkerste pizza. Mijn kamado kan hier niet tegen op.

ben wel benieuwd wat de voordelen tov een kamado zijn.

Is binnen 15 minuten 300/ 400 graden en is zuiniger als je pizza's bakt dan een kamado. Voor de rest is het totaal niet te vergelijken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wat heeft een pro beter/meer dan een normale? En is het probleempje met het incidenteel wegspringen van een brandende pellet ook opgelost?
 
SilverFox zei:
Wat heeft een pro beter/meer dan een normale? En is het probleempje met het incidenteel wegspringen van een brandende pellet ook opgelost?

Is groter, waardoor er grote producten in kunnen. (Brood, braafstukken, grotere pizza's etc. En hij kan op 4 brandstoffen draaien: pellets, hout, houtskool en gas(gas met een aparte brander module).

Wat betreft de springende pellets heb ik nog geen last gehad.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ah owkee, gaaf!
 
Blijft een mooi ding! En een heerlijk resultaat :D
 
Kan er niets aan doen maar vindt het een rotding, de Uuni. Ik heb de mijne dit weekend verkocht. Haalde er goede resultaten mee maar te veel gedoe. Wat ik vooral vervelend vind is dat het ding erg wisselt in temperatuur. Over een week of twee krijg ik de Roccbox binnen, ik zal er dan een review over schrijven.
 
Blijven draaien vind ik eerlijk gezegd ook niet echt een voordeel, zeker aangezien mijn bbq ook over de 400 gaat (geen 500 vrees ik) en met de juiste kolen en een looftlighter behaald hij dat in een minuut of 10-15.
 
De voordelen tegenover een kamado is dat dit een Pizza oven is  top flame  en een crispy onderkant met relatief weinig brandstof  zonder verbranden van je  vilt.  het is een dedicated  pizza oventje  en doet wat het moet doen. hij heeft limitaties  klopt hij is snel warm en koelt daarom ook zeer snel af  dus je moet wel een ritme vinden tijdens het bakken voor de aanvoer van de pellets.

Roc box  vriend van mij heeft  er een  is een mooi apparaat maar voor dat geld leg je 100 bij en koop je een pizza party 70x70 of een 60x60  bij de importeur italie.

 
Op mijn kamado heb ik dergelijke resultaten nog nooit behaald. En je moet inderdaad je draai vinden op de Uuni na iedere pizza pellets bijvullen en gaan met die banaan. En voor dat geld is hij super.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan