BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer short ribs met wat lekkers on the side

 
 

Smokey p

Gemarineerd
Berichten
1.207
Hierbij een kort verslag. Ik ben er namelijk niet wild van. Wou het zelf een keer proberen maar die komt er geen 2e keer. Het is gewoon mijn ding niet. Wel zeer sappig. Als side dish met roomkaas gevulde snackpaprika omwikkeld met spek. Short ribs hebben wel 8 uur er op gelegen. Prikgaar. Mooie bark. Ik heb liever of stoofvlees of lekker rosé gebakken rund. Anyway de foto's spreken voor zich....
20210321_162652.jpg
20210321_162645.jpg
20210321_162631.jpg
20210321_161630.jpg
pluspunt ik heb nog een functie voor de multifunctionele ikea attribuut.
 
Idd knap handig zo idd. Smaken verschillen gelukkig. Hier smaakt 't altijd wel de short ribs.
 
Jammer dat het niet je smaak is, maar je kan in ieder geval niet zeggen dat je het nooit geprobeerd hebt 😉
 
Ik had hetzelfde met short ribs. Verder is het een hele mooie run!
 
Ik had 2x hetzelfde, maar toen proefde ik eens een bereiding van BBQ Brazil bij ons uit de buurt en deze was echt magnifiek, moet eerlijk zeggen, had destijds wat biertjes in de mik, maar toch deze bleef echt hangen!! Dus nu bij hem eens een mooi stuk besteld om toch eens te kijken of het niet gewoon aan de kwaliteit van het vlees heeft gelegen. Dus deze staat nog minimaal 1x op het programma en anders geef ik het ook op!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Wel goed bereid en weet je dat het inderdaad je ding niet is
Gelukkig keuze genoeg om te bereiden
 
Mooi stuk vlees! En wat is dat rekje tog handig he 🙃
 
ziet er allemaal goed uit hoor
je heb in ieder geval short ribs geprobeerd.
lijkt mij dat het resultaat heel erg afhankelijk is van het vlees wat je hebt.
ook hier wel eens mindere en betere resultaten gehad. Daar doe ik het ook zelden omdat er genoeg andere lekkernijen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan