BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer Pulled Pork

Mijn nieuwe uitdaging is er. Ziet er goed uit!
 
sorry, zie dat je ze al geplaatst hebt en dat het lekker is.... krijg ook honger, nee wacht dat heb ik altijd :)
 
Gefeli met je knorretje, het ziet er heerlijk uit.
 
Dank je, het was echt goooooood, lekker zacht.

Ik heb de glaze en de eindsaus van noskos gebruikt. De glaze met Sweet Baby Ray's Hickory and Brown Sugar en de eindsaus was met curry van Hela en wij en vrienden van ons vonden het erg lekker. Dit gaat zeker nog een keer herhaald worden. TOP!
 
Ziet er goed uit, krijg dr honger van. Afgelopen vrijdag heb ik ook een PP gemaakt met de Sweet Baby Ray's Hickory and Brown Sugar heerlijk!!
 
Gefeliciteerd met je knorretje!
 
Proficiat met Knor ! Het resultaat van deze mooie sessie ziet er erg smakelijk uit !
 
Mooi hoor!

Gefeliciteerd met je varkentje.
 
Proficiat met de knor!

Misschien ??n verbeterpuntje: volgende keer als je foto's plaatst, plaats dan ook even een nieuwe reactie. Je trouwe fans die je topic al hebben gelezen krijgen er namelijk geen update van dat je in je eerste post een nieuwe foto hebt geplaatst. Beetje jammer als we op zoek moeten gaan naar de foto's die je misschien wel of niet hebt geplaatst.
 
Gefeliciteerd met je knorretje
 
ChrisMaes zei:
Proficiat met de knor!

Misschien ??n verbeterpuntje: volgende keer als je foto's plaatst, plaats dan ook even een nieuwe reactie. Je trouwe fans die je topic al hebben gelezen krijgen er namelijk geen update van dat je in je eerste post een nieuwe foto hebt geplaatst. Beetje jammer als we op zoek moeten gaan naar de foto's die je misschien wel of niet hebt geplaatst.

Bedankt voor de tip, zal ik z?ker doen.
 
Dit ziet er weer lekker uit. Mooi sappig en mals vlees.

Goed gedaan en gefeliciteerd met knorremans.
 
gefeliciteerd met knorretje!
 
Bedankt allemaal!!
 
Ziet er goed uit, die pp! Welkom bij de knorretjes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan