Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijft toch spannend op een ander soort ovenTja! Je bent een professional of je bent een professional. Lekker hoor
Gelukkig blijven de skillsBlijft toch spannend op een ander soort ovenen heb m’n werkbank nu niet naast de oven.
Thuis koken is leuk, maar de dag erna op de zaak waardeer je toch weer wat je tot je beschikking hebtBlijft toch spannend op een ander soort ovenen heb m’n werkbank nu niet naast de oven.
Ja dat zeker.Lekker. Verbreding van kennis en ervaring.
Haha dit inderdaad. Alles is natuurlijk daarop ingerichtThuis koken is leuk, maar de dag erna op de zaak waardeer je toch weer wat je tot je beschikking hebt.
Ja klopt meeste hitte zit boven in. Dome temp en grill temp verschil altijd. Dus ik dacht om zeker te weten dat de temperatuur enigszins klopt heb ik hem verhoogd.Oh wat slim je hebt de verhoging gebruikt. Boven in de dome is het heel heet. Of zie ik het verkeerd?
Ik vind dit interessant want het resultaat is prachtig.
Wat voor recept gebruik je voor het deegAls eigenaar van een restaurant/pizzeria kon ik niet achter blijven met een pizza maken op de kamado.
350graden in een paar minuutjes
Met tomaat, buffelmozzarella, Italiaanse droge worst en pecorino
Bekijk bijlage 77520
Bekijk bijlage 77521
Bekijk bijlage 77522
Helaas is dat een bedrijfsgeheimWat voor recept gebruik je voor het deeg?