BasBQ
Beef en Steak

Eerste gerecht hier. Pulled pork

 

WSCG

Tondelzoeker
Berichten
13
Bij deze dan mijn eerste post na het voorstel rondje. Vandaag vroeg uit de veren om mijn bbq aan te fakkelen. Mooi de hele dag aangerommeld met de pulled pork. Top zondag!

1C1536BF-B97F-4DC3-8241-05BF036CC777.jpeg


4C6000C3-BB14-49C3-8701-56A829DAA739.jpeg


46C170FD-15F9-41F8-BD48-5F49DD96B08A.jpeg


1AEF300D-BAD0-4AB6-BB1C-1455C2D5E598.jpeg


E301BC70-3F1B-41ED-A6F4-2503CFF3FFE6.jpeg
 
Lekker hoor. Schuif maar door
 
Zeer nuttige besteding van de zondag.
Dit zal zeker goed gesmaakt hebben. 🐖 = 😋😋
 
Mooie run zo op de weber. Je PP ziet er goed uit. Zal vast een badge opgeleverd hebben. Ziet er iig heerlijk uit. Moet smullen geweest zijn.
Alvast gefeliciteerd met je knorrie.
 
Dat ziet er lekker uit. Gefeliciteerd met je knorrie!
 
Gefeliciteerd met je Knor🥳 dat is een schitterende pulled pork geworden, ik zie al een aantal stukken in die schaal liggen die het broodje niet gehaald hadden, die had ik al meteen opgesnoept😜
 
Goed gelukt, gefeliciteerd met je knorretje.
 
Ziet er goed uit! Hoeveel gram vlees heb je nodig voor zeg maar 4 personen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik zou gewoon een mooie procureur kopen, 2-2,5 kilo. Wat over blijft, als het wat over blijft, in de vriezer. Als je te weinig vlees hebt dan werkt het toch minder goed.
 
Ik zou gewoon een mooie procureur kopen, 2-2,5 kilo. Wat over blijft, als het wat over blijft, in de vriezer. Als je te weinig vlees hebt dan werkt het toch minder goed.

Dank je! Gaan we na de vakantie doen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er lekker uit, gratz met knorrie!

@Reuvers zient ligt eraan hoeveel je per persoon wil eten.
Even een grove berekening: Een goed belegd bolletje is een gram of 90 (we nemen 100 voor het rekengemak). Stel 2 bolletjes per persoon = 200gram x 4 personen = 800gram. Gedurende de sessie ongeveer een verlies van 30%, dus om 800gram over te houden heb je (800/7*10) 1143gram rauw product nodig.
Als ik dan meteen een tip mag geven: neem een procureur en zorg dat hij minstens iets van 2 kilo is. Dit zorgt dat hij in verhouding niet zoveel uitdroogd.
Hetgeen je overhoudt kan uitstekend ingevroren worden voor een andere keer (of over de schutting richting buren).
 
Ziet er lekker uit, gratz met knorrie!

@Reuvers zient ligt eraan hoeveel je per persoon wil eten.
Even een grove berekening: Een goed belegd bolletje is een gram of 90 (we nemen 100 voor het rekengemak). Stel 2 bolletjes per persoon = 200gram x 4 personen = 800gram. Gedurende de sessie ongeveer een verlies van 30%, dus om 800gram over te houden heb je (800/7*10) 1143gram rauw product nodig.
Als ik dan meteen een tip mag geven: neem een procureur en zorg dat hij minstens iets van 2 kilo is. Dit zorgt dat hij in verhouding niet zoveel uitdroogd.
Hetgeen je overhoudt kan uitstekend ingevroren worden voor een andere keer (of over de schutting richting buren).

Dank voor je tip


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan