BasBQ
Beef en Steak

Eerste brisket

Jet zei:
Brisket die niet op gaat :-O ik heb nooit wat over :-S.................natuurlijk gaat de brisket ook bij ons ook niet in een keer op, ik bewaar de inplakken gesneden brisket in een pannetje met rundvlees jus en een scheut Madeira erin, aflaten koelen in de koelkast zetten en de volgende dag langzaam opwarmen voor lunch of diner serveren. Dit blijft wel een paar dagen goed in de koelkast, zou je het veel later willen eten zou ik het met jus en al invriezen of zoals hans zegt, in plakken snijden en in een ziplock en langzaam verwarmen in een pannetje water.
Ja Brisket die niet op gaat... eigenlijk een gek idee h? :p.

Bedankt Jet... ook deze manier neem ik mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

 
Foxtrot86 zei:
Jet zei:
Brisket die niet op gaat :-O ik heb nooit wat over :-S.................natuurlijk gaat de brisket ook bij ons ook niet in een keer op, ik bewaar de inplakken gesneden brisket in een pannetje met rundvlees jus en een scheut Madeira erin, aflaten koelen in de koelkast zetten en de volgende dag langzaam opwarmen voor lunch of diner serveren. Dit blijft wel een paar dagen goed in de koelkast, zou je het veel later willen eten zou ik het met jus en al invriezen of zoals hans zegt, in plakken snijden en in een ziplock en langzaam verwarmen in een pannetje water.
Ja Brisket die niet op gaat... eigenlijk een gek idee h? :p.

Bedankt Jet... ook deze manier neem ik mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Brisket opgewarmd in de jus en dan op een broodje ingesmeerd met wat mayo, zoooo Lekker.  Dat idee heb ik van richard0501, daar ben ik hem zeer dankbaar voor
 
Bitterballen, chili om maar eens iets te roepen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan