BasBQ
Beef en Steak

Eerste beercan kippetje

 

Vangestel

Vuurmaker
Berichten
59
Jaja daar ging die dan
De eerste beercan kip alles ging goed helaas wou het kippetje na +-40 minuten niet meer blijven staan en besloot te gaan liggen
Temperatuur regelen was even uitvogelen aangezien de grill guru large voor het eerst aanging
Maar het resultaat was om te smullen paar aardappeltjes erbij deze waren al wel kant en klaar voor de oven en paar groene asperges met wat olijf olie en zeezout helaas 1 strip van 6 iets te veel aan 1 kant verwarmd

Maar alles smaakte zeer goed
ae8cad7630ded6c28747ed01b7ca3677.jpg
9b24e5a0032e4639191d11e943a8b59a.jpg
d34755be5b852483671ae72fe31f531d.jpg


Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
 
die kip past toch gewoon op het rooster?
Waarvoor deze opstelling?
Nou ja, in ieder geval gefeliciteerd met je tokkie(y)
 
die kip past toch gewoon op het rooster?
Waarvoor deze opstelling?
Nou ja, in ieder geval gefeliciteerd met je tokkie (y)
Paste idd ook op het rooster maar had hem al zo staan en had geen lekbakjes dus alles even ingepakt en al doende leert men zulle we maar zeggen volgende x gaat gewoon het rooster erbij

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
 
Eigenwijze kip. Wie gaat nu liggen op het hoogte punt van het aardse bestaan....😉

Zal evegoed prima gesmaakt hebben
 
Eigenwijze kip. Wie gaat nu liggen op het hoogte punt van het aardse bestaan....

Zal evegoed prima gesmaakt hebben
Was zeer lekker eigenlijk beter gelukt dan verwacht met de funky chicken rub volgende x doe ik er alleen iets minder tijm op

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
 
Uiteindelijk een mooi kippie geworden, de volgende 😉 zal vast blijven staan
 
Lekker kippetje hoor. Heerlijk.
Gefeliciteerd met je tokkie
 
Dankje allen

Er zullen er zeker veel gaan volgen en iets Meer de smaak zelf gaan uitvogelen en zorgen dat hij op dr poten blijft staan

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan