BasBQ
Beef en Steak

een nieuwe gek

 
 

gekke_frankie

Vuurmaker
Berichten
60
Hallo allemaal,

Ook ik zal me eens voorstelen:
Ik ben Frank, woon ergens in de polder.

Vroegen tijden werd ik nood gewongen op een gasstel te knoeien(kolen waren verboden in het complex) en de ze is mee verhuisd naar het huidig adres waarna ik toch meer het idee had dat het anders moest.....:oops:

Als probeersel heb ik een hele tijd boven open vuur geknoeit, wel lekkerder maar het zoeken naar een wind stil stukje in de polder is erg moeilijk.

Mijn collega heeft me nu lekker gemaakt met een komado:rolleyes:, na lang wikken en wegen en zeker zoeken heb ik er ook een gekocht.

Nu hoop ik hier van de gevorderde bakkers wat tips en tricks te kunnen leren en eventueel wat recepten te kunnen vinden.

Groeten

gekke_frankie

cf0c3075-2def-49db-a426-c28160226274.jpg
 
Hi gekke Frankie, welkom! Gefeliciteerd met je kamado, ga je geen spijt van krijgen 👍🏻
 
Welkom op dit forum Frankie!
Aan die kamado ga je nog veel plezier beleven.
Ben zelf nog maar sedert een paar weken eigenaar van een kamado en deze werd toch al minstens 2-3 dagen per week opgestookt. (dat zal in de toekomst alleen maar toenemen aangezien ik nog wat accessoires in bestelling heb)
Fora zoals dit zijn interessant om tips&trics op te doen en om fantastische recepten te ontdekken.
 
Frank, welkom op het Genootschap. Veel plezier met je kamado
 
Welkom bij het genootschap

Goeie overweging gemaakt, veel plezier ermee
 
Welkom en veel plezier met je kamado
 
Welkom hier op het mooie forum Frank


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan