BasBQ
Beef en Steak

Een nieuw groentje op het forum

Thijme94

Tondelzoeker
Berichten
7
Hallo heren en dames van het goede leven,

Mijn naam is Thijme Hijink, 27 jaar en al jaren kook ik graag hobbymatig, en probeer ik dan ook elke avond iets lekkers op tafel te zetten voor mijn vriendin en ik. Maar nu, na 1,5 jaar zoeken heb ik eindelijk een woning kunnen kopen met tuin. Eind maart staat de verhuizing op de planning. In de mogelijkheden die en tuin biedt wil ik ook het BBQ'en fanatieker oppakken. Iets dat ik eigenlijk al jaren wil, maar op het mini balkonnetje in een huurappartement was dit nooit een serieuze optie.

Een goede BBQ heb ik nog niet, en met de vraag welke het beste is zal ik jullie ook niet lastig vallen. Maar zodra ik verhuist ben gaat er wel een mooie komen, dat is al zeker en dit forum lijkt mij een uitstekende plek om inspiratie op te doen!

Groeten,
Thijme
 
Welkom op het forum Thijme. Andere woning met tuin is i.d.d. een prima mogelijk om het BBQen wat serieuzer aan te pakken dan op je balkonnetje.
Veel succes met de verhuizing en je kan hier altijd terecht met je vragen over het bbqen als het eenmaal zo ver is .
 
Welkom Thijme!

Succes met de verhuizing en je zoektocht naar een passende bbq.
 
Thijme, welkom
 
Thijme, welkom bij het genootschap.
 
Welkom
 
Welkom!
 
Hoi Thijme, welkom bij het Genootschap
 
Welkom!
Elke BBQ kan een goede BBQ zijn, het gaat er uiteindelijk om of de bestuurder weet wat ie doet ;)
 
Welkom Thijme. Veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom!
Elke BBQ kan een goede BBQ zijn, het gaat er uiteindelijk om of de bestuurder weet wat ie doet ;)
Helemaal waar natuurlijk! Momenteel neig ik naar de KJ classic I om direct de komende jaren in al mijn wensen voorzien te zijn. Ik wacht nog even een leuke aanbieding af.
 
Welkom Thijme.
Veel plezier met je zoektocht naar een BBQ
 
Terug
Bovenaan Onderaan