BasBQ
Beef en Steak

Een nieuw forumlid

DannyBikeBQ

Vuurmaker
Berichten
68
Hallo!

Ik zal me maar meteen ff voorstellen... Ik ben Danny, 30 jaar en woonachtig in Schijndel. Getrouwd, zoontje, motorrijder en BBQ-fanaat. Sinds een tijdje nu ook wat meer aan het spelen met het "culinaire" BBQ'en, zoals braadstukken, Beer Can Chicken en de wat uitgebreidere gerechten. Ik rj ook nog is fanatiek motor... Ik ben zo dol op motorrijden en BBQ'en dan ik, en dat durf ik wel te stellen, waarschijnlijk de enige in de Benelux ben die een aanhanger met houtskoolBBQ achter zijn motor heeft de 2 leukste hobby's kan ik dus combineren
 
Van harte welkom!
 
Had de combinatie al gezien,... echt helemaal goed!!! Heb je nog meer foto's?

Oh enne welkom natuurlijk!
 
hoi Danny,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom!
 
Allen dank.
Meer foto's heb ik nog wel, bidle. Zal ze van de week wel is opzoeken. Volgens mij ook nog wel een enkele actiefoto's waar ie in gebruik is met de MC en op een open treffen...
 
Haha cool zo'n aanhanger!
Als je nog eens ver weg wilt heeft mijn vader een bus in de verhuur waar 2 motoren in kunnen, echt leuk! Welkom bij ons!
 
Bedankt. Nog een voordeel van zo'n aanhanger is dat je geen bus meer nodig hebt om ver weg te kunnen  kan veel in, heb er zelfs al een partytent van 2.75 bij 2.75 op gebonden gehad  maar mocht het ooit nodig Ijn, ik zal het onthouden
 
Terug
Bovenaan Onderaan