BasBQ
Beef en Steak

Een Braai!!

Hi,

Ik ben sinds enkele dagen helemaal gek van een afrikaanse braai zoals de Home Fires en de Megamaster braai. Wat een mogelijkheden! Ook heel tof dat het een mooie tuinhaard kan zijn.

homefiresbraai-1200-freieingebaut.jpg



Ik weet dat Jord er een heeft en ben benieuwd naar ervaringen. Ook bijvoorbeeld in het verschil tussen de Home Fires Braai en die van Megamaster.

 
Ik volg dit even mee want ik zoek iets gelijkaardigs, maar dan enkel het binnenwerk om in de open
Haard te zetten. Of een smid die het kan maken natuurlijk...
Geweldig speelgoed denk...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Vroeg me al af waar die Jord meneer nou mee werkt op de reclame. Waar koop je die?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Ik twijfel ook heel erg tussen die van 800 en van 1200 mm. 1200 is wel erg inmens maar daar heb je wel 2 roosters waardoor je bv rechts indirect vlees neer kan leggen.
 
informeer eens bij Harry Havinga, die werkt er mee en geeft er ook demo's mee, kan ze volgens mij ook leveren
 
Mooi speeltje, absoluut!

(Heeft Jord hem ook echt of even alleen even 'te leen' voor het reclame filmpje? Speciaal voor de Catalaanse worstjes van de appie :D ik vind de reclame wel grappig )
 
SilverFox zei:
Mooi speeltje, absoluut!

(Heeft Jord hem ook echt of even alleen even 'te leen' voor het reclame filmpje? Speciaal voor de Catalaanse worstjes van de appie :D ik vind de reclame wel grappig )

Hij heeft hem echt
 
Verschrikkelijk bazen apparaat :)
 
Dankje Leo!

Het is punt is alleen dat daar alleen maar over HomeFires wordt gesproken ( zoals eigenlijk op elke site ). Ik ben wel benieuwd naar de meningen over Braaifire
 
Kijk anders eens bij rookoven.com hebben ze ook een paar leuke dingen staan.

Ben zelf ook al ge?nteresseerd geraakt maar heb eingelijk de "buren" niet mee  :blush:
 
Zijn die wel mee m.b.t. een gewone bbq of smoker?:)

Verwacht je veel meer te gaan stoken of verwacht je meer rook?
 
Ons Gaan Braai staat dit weekend met de braaiwagen op Concours Hippique Hoofddorp, bij Pappa's Beachhouse. In deze braaiwagen zit een 1200 en 800 model ingebouwd. Zowel ik als Harry Havinga zijn hier aanwezig om je uit te leggen wat braai inhoud en wat het met je zal doen! Dichter bij de braai bron kun je niet komen ;)

Groet,
Ons Gaan Braai
 
Rico Termijn zei:
Ons Gaan Braai staat dit weekend met de braaiwagen op Concours Hippique Hoofddorp, bij Pappa's Beachhouse. In deze braaiwagen zit een 1200 en 800 model ingebouwd. Zowel ik als Harry Havinga zijn hier aanwezig om je uit te leggen wat braai inhoud en wat het met je zal doen! Dichter bij de braai bron kun je niet komen ;)

Groet,
Ons Gaan Braai

Ouwe braaimeester.....!
 
Dank voor je bericht Rico, helaas kon ik er niet bij zijn.
 
Vismuis zei:
Zijn die wel mee m.b.t. een gewone bbq of smoker?:)

Verwacht je veel meer te gaan stoken of verwacht je meer rook?

Met de gewone bbq gaat het nog goed.

Ik verwacht dan meer te gaan stoken/koken.
En we moeten dan eerst nog even sparen  :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan