BasBQ
Beef en Steak

Een BBQ-trein wil ik graag maken..

maar toch twijfel ik een beetje hoe erg het echt zou zijn

Als je het zeker wilt weten moet je het gewoon doen wat je wilt en dan kun je wellicht ervaren of je last krijgt van metaalkoorts. Het is niet het ergste en je blijft er niet langdurig ziek van, er zijn wel andere chemische verbindingen die je zieker maken.

"Zij een poos terug tegen mijn neefje; niet aankomen, dat is heet. Twee keer raden wat hij deed.... Bakplaat van de oven op 196 graden!"

 
"Zij een poos terug tegen mijn neefje; niet aankomen, dat is heet. Twee keer raden wat hij deed.... Bakplaat van de oven op 196 graden!"
[/quote]


Tja, verbied iets en uit pure nieuwsgierigheid willen we toch even kijken of proberen waarom.
Schrijf maar eens op een briefje niet op de andere kant kijken, gegarandeerd succes. :D
Maar ik dwaal weer af, excuus :blush:
 
Vandaag kreeg ik de offerte voor een buis, niet goedkoop, wel een firma die mooi werk levert. 450 + 21% en dan moet ik nog 100 km afhalen .. Hier moet ik een nachtje over slapen!

en met alle zekerheid komt de trein er !


Steve
 
is dat een buis uit plaat gewalst?  wellicht kun je beter een naadloze buis van die diameter/wanddikte kopen (MCB heeft tot 610mm met wanddikte tot 7,1mm)
 
vogels zei:
kun je veel moois van kopen


Mooie dingen kan je niet kopen, die kan je alleen maar zelf maken en bij sommige projecten hier op DIY zie je hart en ziel nog tussen het ijzer ! ;)


Steve
 
Terug
Bovenaan Onderaan