BasBQ
Beef en Steak

Een allergaartje van gemaakte gerechten

 
 
 

RvdK

Stoker
Berichten
422
Ik schaam me diep  :blush: maar ik vergeet dus bijna altijd foto`s te maken graag wil ik tips om dat voortaan niet meer te vergeten.
Maar toch heb ik nog wat foto`s van gerechten gemaakt en wil deze graag delen met jullie.
Ik weet alleen niet meer wanneer ik de gerechten gemaakt heb.
Een PP die ik eens had gemaakt.
Stukje procureur van ik dacht 2,3 kg ge?njecteerd volgens recept uit het boek van Noskos gerubt met een  PP rub van Apollo.
26mZ0j5s.jpg

E4w8hpds.jpg

THcFPCOs.jpg

en wat het eind resultaat was kan ik niet laten zien ( vergeten foto`s te maken) maar dit was er nog van over.
I6Prk3Ls.jpg


Ook heb ik een paar foto`s gevonden van wat ribbels ( shiners jammer genoeg)die ik had bereidt.
XkzYKyBs.jpg

88J7AC9s.jpg

9EPVqoos.jpg


Hier zijn ook nog een paar foto`s van een bloemkoolbom.
bgX6nEqs.jpg

wJjKPs1s.jpg

Was leuk om te maken en smaakte ook heerlijk.

En als laatste nog 1 foto van een spiesje ( varkensvlees met honing, uit het boek Barbecue & plancha van Stephane Reijnaud)
UJsqlJhs.jpg


Hoe of wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat ik niet vergeet foto`s te maken. :-??
Ik hoop met de tips die jullie me gaan geven vaker foto`s te maken en daardoor ook meer kan delen met jullie.

ps. Ik weet niet of dit de juiste locatie is maar dat merk ik denk ik vanzelf. ;)
 
Ik maak altijd foto's met m'n telefoon. Vandaar de beroerde kwalitijd :) . Die heb ik dan ook altijd op zak. Maar vaak maak ik ook geen foto's. Vooral als er gasten zijn. Dan ben ik ook druk met gastheer spelen.
Ik ben al jaren knettah van BBQ en stalkte vaak familie apps of werk apps met BBQ. Niet iedereen kan er tegen (vooral de afdeling shakes en smoothies) En ben opzoek gegaan naar een gezellige plek om eea te kunnen delen. Dus foto's maken is hier geen probleem

Ik denk dat je het miss minder makkelijk vergeet als de camera klaar hebt liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan