BasBQ
Beef en Steak

Easterwood day

 
 

Boel0037

Pitmaster
Berichten
960
Omdat ik door alle fotos en verhalen van de easterwoords ribs toch ook wel ontzettend veel zin in ribs kreeg ook hier vandaag de q aan.
We hadden nog een iberico rib in de vriezer en deze gisteren in de rub gezet. (Killer hogs)

Toch maar eens lekker de otx aangeslingerd een heerlijke sessie.

De rib als vooraf via frits zn methode, 90min op 160c op de meter en een kwartiertje in de blues hog. Men wat lekker.
Kids klaagden dat het zo snel op was ;)

Daarna spiffs met nog wat baked beans die ik ook in de vriezer tegenkwam. Al met al een prima maal.
Ik moet zeggen dat ik de rib echt prima gelukt vond, ik hou wel van dat beetje extra bite. Ga ik zeker vaker doen.

Hier wat fotos

null_zpsf76e887d.jpg


null_zps2a7d2c41.jpg


null_zps4c5e4bb1.jpg
 
Verdorie Boel dat is lekker maaltje, Die Iberico ribs staan nog hoog op mijn lijstje wat vond je ervan in verhouding tot "gewone" ribs ?
 
Inderdaad: Easterwood day today  ;D

Zien er prachtig uit!
 
Boldeagle zei:
Verdorie Boel dat is lekker maaltje, Die Iberico ribs staan nog hoog op mijn lijstje wat vond je ervan in verhouding tot "gewone" ribs ?

Wij vonden het echt wel een verschil, ze waren echt lekkerder. Ze zijn sappiger/malser  en iets meer smaak. Niet dat de gewone niet goed zijn maar met zn allen vonden we ze beter dan vorige keer de hollandse.
Volgende keer maak ik hollandse en iberico naast elkaar met zelfde bereidingswijze en ingredienten voor een eerlijk vergelijk.
Maar ik vind het een aanrader!
 
Ok, gehaald bij Beaf and Steka of had je een ander adresje ?
 
Boldeagle zei:
Ok, gehaald bij Beaf and Steka of had je een ander adresje ?

Yep tijdje terug was er een probeerpakket aanbieding van verschillende soorten ribs daar zat deze ook bij.
Heb nu nog de kalfsrib over ben daar ook best benieuwd naar.

 
Ok thx !
 
Nog een Easterwood-er...... ;D Heerlijke ribs, Killer hogs is heerlijk!
 
Ook mooie Easterwoods
 
ben blij dat die Iberico zo goed bevallen is
 
Fijn dat het zo goed bevallen is, lekker gelukt dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan