BasBQ
Beef en Steak

Dutch Oven Deksel opener.

 

Ber25069

Pitmaster
Berichten
717
Even een vraag over de Dutch Oven ,bestaat er iets waarmee je het deksel er makelijk af kan tillen als je bezig ben om iets te maken ?
Kan ook met je handschoen ,maar misschien weten jullie hier iets op ,waterpomp tang kan ook, maar wellicht is er iets anders.?

Groet Peter.
 
Onmisbare tool in mijn ogen :)
 
Mag ik jullie hartelijk danken voor deze ook nog eens onwijs snelle tip ,ga ik zeker halen.
Ik heb een Dutch Oven voor vaderdag gehad ,dus supper makelijk openen met dat ding.

Groet Peter.
 
Ik dacht dat ze zo een lifter automatisch mee leverden bij een nieuwe DO.
 
Ik heb de mijne bij de Welkoop vandaan, voor net geen tientje heb je daar eentje van de Windmill.
Voor als je een Welkoop in de buurt hebt zitten.
 
Ik dacht dat ze zo een lifter automatisch mee leverden bij een nieuwe DO.
Enkel de NO NAME-merken leveren er een lid lifter inclusief bij. De grootte A-merken vinden dit een optie en laten je ervoor extra betalen, terwijl dit een onmisbare tool is kwestie veiligheid en gebruik van je DO.
 
Enkel de NO NAME-merken leveren er een lid lifter inclusief bij. De grootte A-merken vinden dit een optie en laten je ervoor extra betalen, terwijl dit een onmisbare tool is kwestie veiligheid en gebruik van je DO.
Ik heb de Do van mijn vrouw gekregen. Moet eens vragen goe dat zat of dat optie was of niet. Ik heb een Petromax.
 
Heb hem inmiddels ,en ook al een paar keer gebruikt ,je kan eigenlijk niet zonder .
Of je moet het met een waterpomp tang doen.
 
Bij Petromax is dat een extra, maar de service van Petromax is wel +++
Het was me een beetje ontgaan en dus nog niet gevraagd. Want het was een verjaardagscadeau en deze zat erbij, evenals een potje om te behandelen en zo een oranje plaatje om hem ermee in te smeren. Omdat deze later was geleverd dan de bedoeling was, hadden ze er van de winkel nog een BBQ aansteker bij gedaan :geek: Dat weet ik dus wel nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan