BasBQ
Beef en Steak

Dutch Apple BBQ Sauce

Dominique zei:
In Den Haag te koop bij Kelly's expatshop.

Oh, dat is mooi. Ik had al een mailtje gestuurd naar Amerika, maar als ik een keer in den haag ben dan kan ik ook daarheen dus.
 
En de Kingsallmarkt in Amstelveen heeft het geloof ik ook. ( even bellen?)
Ik weet niet waar je woont, en of je naar de meating komt? Dan zou ik het voor je kunnen meenemen. Geef maar een gil!
 
Ik was zo nieuwsgierig, dat ik zo meteen deze eens in elkaar ga draaien:

20130309_134751.jpg
 
Cool! Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Hou me op de hoogte!
 
Ik had maar als side-dish maar MOINK balls gemaakt om deze sauce te proberen. En ik vond hem goed geslaagd. Ik heb een wekfles vol, dus ben ook benieuwd hoe deze het op ribbbels doet. Ik vond de smaak van de appelstroop niet heel duidelijk terug komen, ik had hem zoeter verwacht. Mijn kinderen vonden hem niet zo lekker, maar ik denk dat als je de apelcider en de worchister een beetje terug tuned, dit ook goed gaat komen.
 
structor zei:
Ik had maar als side-dish maar MOINK balls gemaakt om deze sauce te proberen. En ik vond hem goed geslaagd. Ik heb een wekfles vol, dus ben ook benieuwd hoe deze het op ribbbels doet. Ik vond de smaak van de appelstroop niet heel duidelijk terug komen, ik had hem zoeter verwacht. Mijn kinderen vonden hem niet zo lekker, maar ik denk dat als je de apelcider en de worchister een beetje terug tuned, dit ook goed gaat komen.

Wacht maar tot de smaak goed door getrokken is. Over een paar dagen is ie helemaal anders!
 
Is het nodig om voor deze reclame 3 jaar oude topics af te stoffen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan