BasBQ
Beef en Steak

Duitse lunch

 
 

Robin1988

Sprokkelaar
Berichten
48
Dat verplicht moeten thuiswerken biedt zeker ook voordelen😎

397937E1-DF56-40EC-8E9C-EA24718C4EE9.jpeg


69471EBC-4DDA-4A61-9043-1F914F277179.jpeg
 
Zeker geen verkeerde lunch, maar om voor een worstje nou de kamado op te starten gaat me wat ver :D
Ik heb het als thuiswerker vandaag maar gehouden bij een broodje frikandel uit de koekenpan. Niet helemaal bbq, maar was wel prima te doen, en zo klaar
 
Lekker worsie kerel!
 
Zeker doen als het je gelukkig maakt.
 
Ik grijp gewoon elke mogelijkheid aan om met vuur te spelen 😉
Helemaal mee eens. En van de bbq smaakt het vaak lekkerder. Voor een paar worstjes of eendenborst filet gaat hier ook de bbq aan. Een wga weliswaar, maar wel lekker
 
Helemaal mee eens. En van de bbq smaakt het vaak lekkerder. Voor een paar worstjes of eendenborst filet gaat hier ook de bbq aan. Een wga weliswaar, maar wel lekker
Precies! Morgen eendenborst op het menu, dus weer met vuur spelen 😉
 
Heerlijk, je kunt veel zeggen van Duitsers behalve dat ze niet weten wat lekker is. Ook heerlijk met curry!!
 
Och, verplicht thuiswerken. Mijn vrouw begint het de ... uit te hangen. :cautious: Gelukkig ben ik 3 dgn per week op het werk.

Maar goed, het grote voordeel is dat je een lekker worstje als lunch kunt grillen. 😋 😋
Als je dan toch de Q aanmaakt, nodig dan wat andere forum leden uit om corona proof ff langs te komen. :unsure::ROFLMAO:
 
Lekker man, ik pak er dan graag nog een paar zure pepers bij. Die kan ik dan er lekker bij happen.
Broodje ook op de Q afgebakken?
 
Lekker en simpel! Dat moet ik ook eens vaker doen. De Q aan voor de lunch 😋
 
Lekker man, ik pak er dan graag nog een paar zure pepers bij. Die kan ik dan er lekker bij happen.
Broodje ook op de Q afgebakken?
Nee die was vers van de bakker, dus die had ik zo gelaten. Zure pepers is goed een idee!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Terug
Bovenaan Onderaan