BasBQ
Beef en Steak

Drie gangen van het Ei

 
 
 

coelho

Stoker
Berichten
287
Vanavond familie te eten gehad. Het was het streven om van elke gang iets op de BGE te bereiden. Dit was het resultaat:

Voorgerecht: Onder brioche gebakken spinaziesoep met Brie de Meaux (BGE maandmenu 02-2014)

gy4u7e8a.jpg

e7ynumu5.jpg

tu5a7asu.jpg


Hoofdgerecht: Kreeft Thermidor met homemade tagliatelle (BGE maandmenu 03-2014)

9egaqana.jpg

mata4ysy.jpg

sujenere.jpg


Nagerecht: Spiffs Clafoutis

9y8a8e4u.jpg

5ytabejy.jpg


In een woord Heerlijk!
 
fantastisch mooi gerecht geworden, petje af
 
Zien er alle 3 super uit
 
Erg mooi gedaan! Ziet er geweldig lekker uit!
 
Voor deze 3 gangen had ik zo een paar centen neer willen tellen!! ;)
Dikke prima hoor!
 
Wil graag een tafel reserveren voor morgen! Uur of 7 :D
 
Heerlijk gerecht, toetje sla ik over, ben niet zo'n toetjesmens al ziet het er erg goed uit.
Gegrilde Kreeft van de BBQ kun je me voor wakker maken, is zo lekker!
 
I love it  :-*, toetje sla ik ook over maar als je een kaasplankje met een lekker glaasje Port hebt wil ik ook wel morgen om 7 uur een tafeltje reserveren, voor 2 personen graag :D
 
A ik zie dat we kunnen reserveren. Wij komen met 2 personen en 1 wil graag zien hoe je die kreeft in 1 x neerhaalt...
O als je wilt neem ik wel kaas mee van L' Amuse zit hier om de hoek. Kun je ons toetje ook laten....
 
Oh dan neem ik wel een fles Port mee, of een aantal flessen, heb een hele stelling waar ik uit kan kiezen  :D
 
Prachtig, kwam het toetje van Spiffs ook van de BBQ?
 
Jet zei:
Oh dan neem ik wel een fles Port mee, of een aantal flessen, heb een hele stelling waar ik uit kan kiezen  :D

Mjam ik ben voor :)
 
Geweldig, al die reserveringen :D Mocht ik nog een keer thuis komen zitten, dan weet ik wat mijn nieuwe roeping wordt.

@Frits, ook het toetje kwam van het Ei.
 
Ziet er super uit. Goed gedaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan