BasBQ
Beef en Steak

Drie gangen diner inhalen (Pas op, veel foto's!)

De vrouw: "wel lief dat hij altijd aan me denkt hé?"
De vrouw at als voorgerecht de koud gerookte zalm van Ewald die ik voor kerst had gemaakt. En hoofd at ze geitenkaas flapjes. Bladerdeeg gevuld met geitenkaas lente ui en dadels, punten naar elkaar gevouwen.. Vind ze geweldig maar ik lust 't niet dus we eten het nooit 🤪

Bedankt voor de tips makker 💪
Hahaha mooi hè.
Als er nou ipv de uitjes wat honing en nootjes bij zat zou ik het wel durven proeven. Maar mooi dat je nog wat speciaals voor haar hebt gemaakt. Goed bezig
 
Ja, een lang verhaal, maar iedere letter en foto was het lezen waard!
Een heerlijk menu zo. 🤤Je geeft ons weer genoeg inspiratie. 😍
 
Mooi verhaal Sander en dito foto’s! Dit is met recht een kerstmaal! Het wachten meer dan waard 😉 Bijkomend voordeel is dat de volgende kerst dichterbij is dan op kerst zelf 😄

Ik ga zeker eens je toetje proberen, nog nooit zo makkelijk punten scoren bij het thuisfront 😂 (snickerfans 😅)
 
Ik heb er weer van genoten. Ziet er fantastisch uit!
 
Wat een mooie reportage om te lezen deze ochtend. Lekker met een bakkie erbij.
Naast de heerlijke gerechten Is ook het plezier van je hobby alom aanwezig in het verhaal. Geweldig.

Dat knopen van een rollade Is echt simpel. Je moet het een keer gezien, gedaan hebben.

En dat toetje. :love:
Totaal onbekend hier.
Op de een of andere manier weet je altijd met mooie recepten en inspiratie te komen. Thnx man

PS
Kijk maar uit met die @Bram, die ouwe snoepert :ROFLMAO:
 
Wat een heerlijk alternatief kerstfeest zeg maar. Prachtige Vitello tomato! En de Bavette rollade ook om je vingers bij af te likken. 🤤
 
Je had er beter van kunnen maken “Pas op, foto’s die je laten watertanden!”. Man, wat ziet dit er heerlijk uit. Alle gerechten staan stuk voor stuk op de to do.
 
Iedereen zou blij geweest zijn met de genomen beslissing dat jullie weer samen mochten komen
Is genieten geworden 👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan