BasBQ
Beef en Steak

Draaispit met ombouw op mijn wga

Ik snap dan eigenlijk niet dat weber dit dan zo verkoopt?!

Vreemd inderdaad....... tot je die foto plaatste was ik in de veronderstelling dat je gewoon een drukregelaar had gekocht en deze aan de ruime kant was voor de WGA maar je hebt alles origineel van Weber. Dan zou je er toch vanuit moeten mogen gaan dat dat allemaal lekker op elkaar gaat werken :unsure:

Toch denk ik dat het veel beter zal gaan met een kleinere inderdaad...... tot je er een pizza op wilt bakken dan tenminste :ROFLMAO:

Mooie rotisserie upgrade heb je gemaakt trouwens ;) 👍
 
Misschien kan je eerst ruimte houden als je het deksel terug plaatst voor je in het deksel gaat boren / frezen
 
Vreemd inderdaad....... tot je die foto plaatste was ik in de veronderstelling dat je gewoon een drukregelaar had gekocht en deze aan de ruime kant was voor de WGA maar je hebt alles origineel van Weber. Dan zou je er toch vanuit moeten mogen gaan dat dat allemaal lekker op elkaar gaat werken :unsure:

Toch denk ik dat het veel beter zal gaan met een kleinere inderdaad...... tot je er een pizza op wilt bakken dan tenminste

Mooie rotisserie upgrade heb je gemaakt trouwens ;)
Ik zal binnenkort eens kijken om die andere drukregelaar te bestellen.

Thanks. Ik ben er wel blij mee.
We hadden alleen 1.5 mm rvs plaatwerk op mijn werk liggen.
Wel lekker stevig ;-)
Ik wilde hem wel demontabel maken zodat hij in de bbq past.
Misschien dat ik nog een rvs (water)plaat/deflectorplate gaat maken voor indirect bbqen.

Je moet iets te doen hebben op het werk.

Verstuurd vanaf mijn SM-A415F met Tapatalk
 
Misschien kan je eerst ruimte houden als je het deksel terug plaatst voor je in het deksel gaat boren / frezen
Ja. Ik ga eerst kijken of het lukt met een andere drukregelaar voordat ik in de deksel ga boren .

Verstuurd vanaf mijn SM-A415F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan