Beef en Steak

DPR eerste keer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rich Fairlane
  • Startdatum Startdatum
R

Rich Fairlane

Gast
Omdat gisteren mijn verjaardag was heb ik een pizza ring van mijn vrouwtje gekregen. Ik moest hem wel zelf ophalen, maar dat was geen probleem. Nog bedankt Danny!!!!

Vandaag was het zover..... Na het deeg, de saus en de andere ingredienten klaar te hebben gemaakt kon het stoken beginnen. Spannend, want ik had geen idee hoe het zou gaan.

image.jpg1_zpsypnqcje7.jpg

Al gauw ging de temperatuur ruim over de 400 heen, mijn oventhermometer ging niet verder.....

image.jpg2_zpsdkuqa5bc.jpg

ik had van mijn lieve vrouwtje ook een pizzaschep gekregen. Goed idee want als ik mijn hand voor de opening hield, schroeide het haar er van af!

image.jpg3_zpsl2ynhj6q.jpg

Het resultaat was geweldig. Voor een eerste keer niet verkeerd. Het volgende wat ik ga doen is een stuk meubelplaat kopen zodat ik de pizza's buiten in de tuin op de tuintafel kan maken. Scheelt op en neer lopen naar binnen en het is gewoon leuker!

image.jpg4_zpswpsflqqa.jpg

8 stuks is echt teveel met twee volwassenen en twee kinderen, dus deze gaan morgen  nog even in de magnetron........

image.jpg5_zps0qk0lrkt.jpg

ik kan alleen helaas de laatste foto zien, maar daar zien je pizza's er prima uit

Leo zei:
ik kan alleen helaas de laatste foto zien, maar daar zien je pizza's er prima uit

En die foto is een beetje groot...... Foto's plaatsen gaat nog steeds niet echt lekker.

Ook hier alleen de eerste en laatste foto zichtbaar.
Maar de pizza die ik zie zou ik ook wel gelust hebben.

Gefeliciteerd nog en ik zie ook alles en het ziet er zeeeeeer smakelijk uit.

Dat is een smakelijk kado geweest!

Niet in de magnetron hoor Rich, even in de oven is veel lekkerder!

Sander72 zei:

Is dat zo? Hoe lang dan bij welke temp? Ze moeten niet taai worden.
Ik doe ze altijd in de magnetron als ik over heb. Dan komt de rooksmaak lekker vrij.

Rich Fairlane zei:
Sander72 zei:

Is dat zo? Hoe lang dan bij welke temp? Ze moeten niet taai worden.
Ik doe ze altijd in de magnetron als ik over heb. Dan komt de rooksmaak lekker vrij.

rooksmaak ok, maar bodem wordt dan slappe hap... 5 minuutjes bij 200 graden is genoeg!

Foto's doen het nu hier ook. En daar n
Ben ik wel blij om, zier er super uit.
En koude pizza is ook heel goed te doen hoor.

Hoe cool is dat. Oh nee verkeerde woordkeuze.

Wat een feest, pizza's in de tuin!

Terug
Bovenaan Onderaan