BasBQ
Beef en Steak

Dome thermometer

Werner L&S

Kooltjesharker
Berichten
147
Voor kerst ben ik een verlanglijstje aan het maken. Nu wil ik al een tijdje een dome thermometer met app. Iedere keer naar buiten lopen om de temperatuur te checken is nogal veel werk. Als ik op Google zoek kom ik alleen thermometers tegen die de originele dome thermometer vervangt. Dat wil ik liever niet, ik wil mijn bastard Origineel houden. Gebruik ik de verkeerde zoekwoorden? Zou je ook probes kunnen gebruiken? Heb je ook probes en dome thermometers in een? Budget is ongeveer 65 euro.
 
waarom niet gewoon een thermometer die je vast klipt aan het rooster?
Dat is toch altijd de beste temperatuur-meet-plek want daar ligt je product ook.

Je kan bijv. een Inkbird overwegen, die zijn goedkoop en voor de meesten goed genoeg.
Ik het zelf goed doen, budget vergroten en bij thermoworks (of thermapen.nl) kijken.
 
Ivm bovengenoemde Inkbird: ik heb de ibbq-4bw. Goede thermometer voor een relatief zachte prijs die met je wifi verbindt zodat je tijdens het boodschappen doen je temp nog kan volgen.
Komt met 4 probes en 2 rooster clips, dus je kan tegelijk 3 stukken vlees en je rooster temperatuur in de gaten houden 😀.
 
Als je dome en kern in 1 wil kom je volgens mij snel bij de meater uit, alleen is die boven budget.
 
Wist niet wat een probe clip was. Dat is inderdaad makkelijker. Zit er veel kwaliteit verschil tussen de goedkopere en duurdere of ligt het vooral aan de opties?
 
Ivm bovengenoemde Inkbird: ik heb de ibbq-4bw. Goede thermometer voor een relatief zachte prijs die met je wifi verbindt zodat je tijdens het boodschappen doen je temp nog kan volgen.
Komt met 4 probes en 2 rooster clips, dus je kan tegelijk 3 stukken vlees en je rooster temperatuur in de gaten houden 😀.
De IBBQ-4T (Voorganger van bovengenoemde) heeft nu 25 euro korting op amazon. Heeft ongeveer dezelfde functies maar iets goedkoper. Kost nu ~75 euro
 
Wist niet wat een probe clip was. Dat is inderdaad makkelijker. Zit er veel kwaliteit verschil tussen de goedkopere en duurdere of ligt het vooral aan de opties?
Met zo een inkbird zit je altijd goed.

En eigenlijk is dat niet de dometemperatuur, maar wel de roostertemperatuur waar ook nog een beetje verschil in zit. Maar het voordeel is dat je roostertemp en kerntemp gewoon in 1 app kunt volgen. Denk dat 97% van de forumleden zo een dergelijk toestelletje gebruikt van 1 of ander merk.
 
Dan vraag ik een inkbird. Dat wordt een stuk ontspannender bbqen. Bedankt voor de tips.
 
Zie nu trouwens dat de 4BW niet waterproof is terwijl de 4T dat wel is.. Dus als je geen bluetooth nodig hebt, zou je de 4T kunnen nemen, stel je hebt geen afdak...
 
Het is kort dag maar deze thermometer de Inkbird IBBQ-4BW is vandaag nog in de aanbieding op amazon.nl. Hij kost vandaag nog €74,99 ipv €99,99.
als ik het goed begrijp is dit een opvolger van de ibbq-4t. Het verschil is dat de 4BW zowel wifi als BT kan verbinden.
 
Het is kort dag maar deze thermometer de Inkbird IBBQ-4BW is vandaag nog in de aanbieding op amazon.nl. Hij kost vandaag nog €74,99 ipv €99,99.
als ik het goed begrijp is dit een opvolger van de ibbq-4t. Het verschil is dat de 4BW zowel wifi als BT kan verbinden.
4BW is de versie die 119 euro kost, en is de opvolger van de 4T. De 4T is vandaag degene met korting.

Frappant is wel dat de 4BW geen waterdichtheids rating heeft, waar de 4T dat wel heeft.
 
4BW is de versie die 119 euro kost, en is de opvolger van de 4T. De 4T is vandaag degene met korting.

Frappant is wel dat de 4BW geen waterdichtheids rating heeft, waar de 4T dat wel heeft.
je hebt gelijk, Kyrti... ik heb me vergist. Sorry voor de verwarring! De 4T is in de aanbieding.
 
Volgens mij is de 4t altijd in de aanbieding. Wou hem gisteren voor de eerste keer gebruiken maar hij werkt niet op 5 hertz. Moet de router instellingen eerst aanpassen.
 
Werkt de IBBQ-4BW wel op Wifi 5ghz?

Verstuurd vanaf mijn SM-A325F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan