BasBQ
Beef en Steak

do-joe

Frankvh

Tondelzoeker
Berichten
5
Wie kan mij de afmetingen van de dojoe bezorgen of kan mij vertellen of deze zomaar op de Monolith classic past
 
5B28BFF1-B98B-428B-8D8F-468F49623549.png

Maar eerlijk gezegd vind ik dit onnodig op een kamado, zorg voor een mooie steen en je maakt de beste pizza’s op een kamado, daar is dat inzet ding niet voor nodig
 
Smoking dad BBQ heeft een mooie video over de dojoe. Het levert eigenlijk niets op behalve het feit dat het er leuk uit ziet.

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
idd, als je het zo bekijkt is het alleen maar een "nice to have", en moet je het meer van de techniek hebben om een mooie pizza te bakken op je kamado
 
Het voordeel van een kamado is dat het zijn warmte goed vast houdt door al het keramiek. De deksel even open en dicht doen heeft nauwelijks effect dit in tegenstelling tot een kettle
 
idd, als je het zo bekijkt is het alleen maar een "nice to have", en moet je het meer van de techniek hebben om een mooie pizza te bakken op je kamado
De techniek is inderdaad het belangrijkste. Ik leg zelf wel eens wat brandende stukjes eikenhout naast de pizzasteen. Dan kom je al een heel eind in de buurt van de houtgestookte oven

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan