Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank! 4mm staal van de karwei voor 1,99 en tussen twee boortjes in een bank schroef gebogen; https://www.karwei.nl/assortiment/staaf-ijzer-rond-4mm-100cm/p/B041469Handige Harry! Waar heb je die stalen beugeltjes van gesmurfd?
Nee helaas, zelfs nog met extra kolen geprobeerdRedde je het ook niet door de schuiven verder open te zetten?
Haha daar moet je een echte vent voor zijn! Helaas was dat in mijn geval niet zo.. Ik zal eens kijken wat een verhoger doetStond de binnenschaal goed?
Heb ooit eens een kleinere komado schoongemaakt, waarbij ik de vuurschaal incl rooster, eruit had getild om zo boven de container het as eruit te schudden en terug gezet zonder op de opening in de vuurschaal te letten.
Hierdoor werd de Q ook niet warm omdat de zuurstof niet direct onder de kolen kwam.
En ik durf het gerust toe te geven![]()
Hi Scoozy, thanks! Rond de 200 indirect kan ik een lekker kippetje bereiden of kippendijen voor de Griekse pitaKnap ! Mag ik juist vragen waarom je bij die 200° wil komen ? Dit eitje is ideaal om rond e 100 a 125° slow te garen heb ik hier altijd al gelezen toch zeker die mini's........