BasBQ
Beef en Steak

Diverse creaties

 

ropeti

Kooltjesharker
Berichten
195
Hierbij een greep uit hetgeen ik door de loop der jaren zelf heb gemaakt.
Grilldome inc meubel is heb ik inmiddels verkocht.









 
Daar zitten een paar schitterende creaties tussen !
 
Prachtig!  =D>
Zwaar jaloers op iedereen die zo handig is dat je dit soort mooie dingen kan maken.
 
Prachtig allemaal die onderste ziet er lekker uit.
 
Ik ben niet jaloers....


Echt niet jaloers...


Nou vooruit een klein beetje dan ;)
 
Wauw, zeer mooie creaties!
Vooral die UDS vind ik erg strak, totaal niet Ugly... zou een BDS moeten zijn :p
Wat voor verf zit erop?
Hij glimt zo lekker....

Heb zelf ook een UDS met mat zwarte kachelverf maar hier komen zo snel vlekken en krassen op.
Hij heeft inmiddels wel een nieuwe laag verf nodig.....
Daarom opzoek naar wat stevigere glanzende lak die hitte bestendig is.
Waar je dus zo ff soppie en doekie langs kan halen om hem weer schoon te maken.
 
@Chill-070

Spuitwerk heb ik uitbesteed bij een bedrijf bij ons in de buurt.
Helaas durf ik niet te zeggen wat voor lak erop zit, wel is mij bevestigd dat hij 400 graden aankan.

 
Ziet er top uit! Mag ik vragen waarom je de grilldome hebt weggedaan?
 
Mooi vakwerk!
 
@ Ener,

Grildome heb ik om de volgende redenen de deur uit gedaan.
In eerste instantie had ik er ??n in het wit besteld en ook gekregen, na een aantal keren gebruikt te hebben kreeg ik de gele sporen van het vocht/vet niet weg aan de buitenkant van het ei. Bij de aankoop had ik hiernaar gevraagd en werd mij bevestigd dat je het er zo vanaf kon krijgen, hier baalde ik dus van. Na een paar weken sloeg het deksel in ??n keer door naar achteren (door de aanslag heen) hierbij had ik het geluk dat hij in het meubel stond, wanneer dat niet het geval was geweest had hij in stukken op de grond gelegen.Na contact te hebben gehad met de importeur over het deksel, heeft zij besloten om hem terug te nemen waarbij ik een andere mocht uitkiezen.Qua service helemaal top, maar bij het leveren van de nieuwe in het zwart viel me gelijk al op dat het beslag helemaal scheef zat. Geef toe dat ik nou eenmaal een zeikerd ben, maar als je goed geld uitgeeft moet het er ook netjes uitzien is mijn mening. Na een weekje heb ik besloten om geen contact op te nemen met de importeur maar hem dan toch maar te verkopen. Verder een prima ei en goede service, maar ik was er een beetje moe van. De bge heeft geen RVS beslag maar is wel veel degelijker.
 
Duidelijk, en voor zoveel geld mag je ook een perfect product verwachten.
 
Fraai zeg! Petje af!
 
Terug
Bovenaan Onderaan