BasBQ
Beef en Steak

Dit zijn pas ribben!

Wat een rotfoto's..... Vooral die een na laatste, pottedoossie, ik wil zo door mijn scherm heen happen!
 
Vooral van die laatste foto begint mijn maag te knorren, wat een vlees!
 
Dat ziet er allemaal behoorlijk grandioos uit, beste T!
Netjes gesneden ook!
 
Yummie....ziet er goed uit en dat is een understatement!
Hopelijk krijgen meer teams de beschikking over dit soort ribbels. Als jurylid is dat natuurlijk in geheel eigenbelang! :p
 
voor de mensen die interesse hebben in deze ribs: Ik heb contact gehad met Livar. Blijkt dat deze inderdaad nog op niet veel locaties verkocht worden. Livar geeft aan dat ze deze ribben ook rechtstreeks aan de consument willen leveren. Mochten jullie dus interesse hebben, kunnen jullie contact opnemen met Rick Sanderink via rick@livar.nl of 088 - 548 27 83. Zij leveren op de zelfde wijze als B&S, alleen zijn hun stukken vers (dus nog niet bevroren geweest). Komt prima gekoeld aan!
 
Big-T zei:
voor de mensen die interesse hebben in deze ribs: Ik heb contact gehad met Livar. Blijkt dat deze inderdaad nog op niet veel locaties verkocht worden. Livar geeft aan dat ze deze ribben ook rechtstreeks aan de consument willen leveren. Mochten jullie dus interesse hebben, kunnen jullie contact opnemen met Rick Sanderink via rick@livar.nl of 088 - 548 27 83. Zij leveren op de zelfde wijze als B&S, alleen zijn hun stukken vers (dus nog niet bevroren geweest). Komt prima gekoeld aan!
Dat is heel goed nieuws. Mailtje is de deur uit :)
 
Wat een prachtige foto,s van prachtige ribben!
Je zou er haast een vergroting voir aan de muur willen hebben, alhoewel je er dan naar blijft snakken natuurlijk ;)
 
Schitterende ribben zeg!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 
Nog steeds erg enthousiast om de ribbels te proberen, maar toch wel een beetje geschrokken van de prijs. Ga nog steeds 1 rack op heel korte termijn bestellen gewoon om het geprobeerd te hebben, maar met ?20,- per kg excl. BTW voor een rack van ongeveer 1.8kg (is dus ?36,- per rack excl. BTW excl. verzendkosten) zal het niet regelmatig in huis komen ben ik bang. Zelfs Iberico is dan een heleboel goedkoper (of minder duur).

Snap nu waarom je hun als sponsor wilde hebben  ;)

 
Leo zei:
www.meerdanvlees.nl is dan geen livar maar wel dikbevleesde ribben
Denk dat ik er dan tegelijk maar een vergelijkingstest van maak. Buik ribben van Meerdanvlees, Iberico van B&S en de ribben van Livar. Eens kijken of de dure ribben hun naam waar kunnen maken en welke qua smaak als beste uit de test komt :)
 
DanBras zei:
Leo zei:
www.meerdanvlees.nl is dan geen livar maar wel dikbevleesde ribben
Denk dat ik er dan tegelijk maar een vergelijkingstest van maak. Buik ribben van Meerdanvlees, Iberico van B&S en de ribben van Livar. Eens kijken of de dure ribben hun naam waar kunnen maken en welke qua smaak als beste uit de test komt :)
Danny, ik zag vorige week bij de Sligro Westvlietweg ook spareribs liggen, per 4 slabs verpakt, als je dan toch bezig bent.... Iets van 12 euro, meen ik me te herinneren.
 
Dominique zei:
Danny, ik zag vorige week bij de Sligro Westvlietweg ook spareribs liggen, per 4 slabs verpakt, als je dan toch bezig bent.... Iets van 12 euro, meen ik me te herinneren.
Moet wel ff plannen wat betreft inkoop dan, want heb niet al te veel koelruimte. Maar toch nog ruimte zat op de WSM, dus kan er ook nog bij ;)
 
@DanBras.

Ik heb ze van de SLIGRO. Eerst zeiden  ze dat ze die niet konden leveren.
Met de foto van Big-T op mijn phone ben ik verhaal gaan halen. De slager ging direct bellen en afgelopen zaterdag jawel hoor ze waren binnen en wat een grote jongens. Er zat er eentje van 2,2 kg bij. Ik had vier slabben besteld en was vergeten de prijs te vragen. Nou dat viel me dan weer reuze mee. ?10,90 de kilo. En dat is heel wat anders dan die 20 euro die jij noemde. Nr 1 ligt nu op de q en ik ben zeer benieuwd naar de smaak.
De laatste keer had ik 30 kg Livar buikspek besteld met de ribben eraan en die smaakten heerlijk.

@ Big-T bedankt voor je info, dankzij jou is het me gelukt.

Zie ook dit draadje http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=4283.msg76063#msg76063
 
Vuurvlieg zei:
Nou dat viel me dan weer reuze mee. ?10,90 de kilo. En dat is heel wat anders dan die 20 euro die jij noemde.
Dat is idd een heel stuk minder dan ik te horen heb gekregen, maar ik heb het niet verkeerd gelezen en heb de mailtjes om het te bewijzen :)

Ik zie nu dat ook Beef&Steak de Livar buikribben in het assortiment hebben voor iets meer dan ?11,-/kg. Maar dat van de Sligro is ook een goede tip, want hoe meer kanalen we kunnen gebruiken des te beter!
 
Heb ze bij B&S besteld inmiddels en gemaakt afgelopen zaterdag - tegelijk met een "gewone" - maar iedereen koos livar als lekkerste, wel stuk vetter maar qua malsheid en smaak kan er weinig aan tippen, zal de foto's ff opzoeken en uploaden dit weekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan