BasBQ
Beef en Steak

Dit ben ik

Polar Monk

Tondelzoeker
Berichten
5
Mijn naam is Arno Klomp, ik woon in Tilburg en ben 56 jaar. We hebben zojuist een mooie terrasoverkapping geplaatst en daar hoort een fijne BBQ onder. Na 16 jaar lang op houtskool te hebben gegrild, heb ik nu gekozen voor het gemak, dus eentje op gas. Het is de Napoleon Rogue 365 SB geworden, met zijbrander dus. Als accessoire hebben we de houtskoolbak er gelijk bij gekocht. Ik heb nog heel wat te leren, maar denk wel dat we met dit apparaat veel vaker zullen grillen dan voorheen. En via dit forum veel nuttige info te vergaren!

3BF157D0-A00A-4B99-A73D-90FE02D97CA6.jpeg


5FD9DE4C-1C2C-4755-88C8-116962442746.jpeg
 
Welkom Arno. Geniet van je mooie plekje, de bbq en natuurlijk dit forum!
 
Hoi Arno,
welkom bij het Genootschap.
 
Welkom Arno, veel plezier.(y)
 
Welkom! Mooie overkapping en BBQ! Veel plezier!
 
Mooie overkapping. Hier ga je nog veel plezier van krijgen.
Wellicht volgend jaar weer een vakantie in Austria.
Welkom hier en geniet van dit forum
 
Welkom! Wat een mooie plek zo! Als dat geen zwoele zomeravonden gaan worden..... Enjoy Cooking!
 
Hallo Arno, Kun je al iets vertellen over de kolen inzet? Als t goed is steek je die aan met de gas branders, dus in de bbq. Hoor t graag.

Gr Spijkie en veel plezier ermee!
 
Dank! Een lang gekoesterde wens in vervulling. In plaats van vakantie in Oostenrijk, dat dan helaas weer wel...

Wat is er mis met Oostenrijk dan? Ben er zondag op de motor heen gegaan en gisteren terug gekomen
Nu heb je wel een plekkie dichtbij zo
 
Hallo Arno, Kun je al iets vertellen over de kolen inzet? Als t goed is steek je die aan met de gas branders, dus in de bbq. Hoor t graag.

Gr Spijkie en veel plezier ermee!

Ja klopt. De bak zet je op de branders en als de fik erin zit, draai je het gas uit en ga je verder op de houtskool. En de bak heeft een apart hoekje met dekseltje voor wat lekker houtsnipper en/of vuurkruiden.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Wat is er mis met Oostenrijk dan?
Helemaal niks! We zouden nu in september gaan, maar ook dat gaat niet door. Stel je voor dat Oostenrijk tijdens onze vakantie op “oranje” gaat, dan moeten we bij thuiskomst twee weken verplicht in quarantaine. Dat kunnen we ons qua werk niet permitteren.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Helemaal niks! We zouden nu in september gaan, maar ook dat gaat niet door. Stel je voor dat Oostenrijk tijdens onze vakantie op “oranje” gaat, dan moeten we bij thuiskomst twee weken verplicht in quarantaine. Dat kunnen we ons qua werk niet permitteren.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Nu was alles nog goed te doen daar.
2 weken quarantaine zou op jullie plekkie geen straf zijn, maar er gaat vaak nog teveel tijd in werken zitten 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan