BasBQ
Beef en Steak

Deuk in nieuwe kamado

Geen idee of hij hier nog komt, maar de Grill Guru is ontwikkeld door @BBKNOEIER. Mss hem eens aan de tand voelen.
Je bedoelt Grill Bill in plaats van Grill Guru.
Dat klopt, BBKNOEIER aka Bobby heeft hier in het verleden geprobeerd reclame te maken voor de Grill Bill.
Ik weet het niet maar gevoelsmatig klopt er iets niet.
 
Even een update. Ze gaan het toch helemaal vervangen voor mij. Zie email hieronder.

Bedankt voor jullie reacties!

Mvg
Matt

==============

"Ik neem aan dat je de kamado in de tussentijd nog niet hebt gebruikt? Het is dan geen enkel probleem om te ruilen wanneer je er niet happy mee bent.
We hebben geen losse deksels liggen momenteel dus we ruilen het hele ei dan voor je om."
 
Je bedoelt Grill Bill in plaats van Grill Guru.
Dat klopt, BBKNOEIER aka Bobby heeft hier in het verleden geprobeerd reclame te maken voor de Grill Bill.
Ik weet het niet maar gevoelsmatig klopt er iets niet.
Oeps ja, dat had Grill Bill moeten zijn.
 
Even een update. Ze gaan het toch helemaal vervangen voor mij. Zie email hieronder.

Bedankt voor jullie reacties!

Mvg
Matt

==============

"Ik neem aan dat je de kamado in de tussentijd nog niet hebt gebruikt? Het is dan geen enkel probleem om te ruilen wanneer je er niet happy mee bent.
We hebben geen losse deksels liggen momenteel dus we ruilen het hele ei dan voor je om."

Dan nemen ze toch hun verantwoordelijkheid. Maar ben er vrijwel zeker van dat een paar dagen erna iemand ermee zit. Ofwel verkopen ze hem zo zonder iets te zeggen, ofwel met aangepaste prijs met melding vooraf.
 
Even een update. Ze gaan het toch helemaal vervangen voor mij. Zie email hieronder.

Bedankt voor jullie reacties!

Mvg
Matt

==============

"Ik neem aan dat je de kamado in de tussentijd nog niet hebt gebruikt? Het is dan geen enkel probleem om te ruilen wanneer je er niet happy mee bent.
We hebben geen losse deksels liggen momenteel dus we ruilen het hele ei dan voor je om."
Mooi dat ze hun verantwoordelijkheid pakken. Waardeloos dat je m nu weer in moet pakken... Hopelijk vervangen ze het deksel wel voor ze de oude weer verkopen..
 
Mooi dat het wordt opgelost in ieder geval. Misschien net met de verkeerde e-mail contact gehad? Alvast veel plezier met je nieuwe barbecue!
 
Wellicht dat de discussie in dit forum bijgedragen hebben aan de opstelling vd leverancier.
Succes met het volgende exemplaar.
 
Man man man.
Een voorbode van de rest van je service.

Succes met wachten op de vervanger en alvast veel bbq plezier.
 
Wat een lelijke reacties hier zeg, veel aannames, niet lief, en jammer.

Ik zal even persoonlijk reageren.

We verkopen een heel veel kamado's, elke kamado heeft wel ergens een klein plekje. Vaak zijn deze plekjes op foto/ close-up vele malen erger dan dat ze in werkelijkheid zijn. CraquelƩ is ook zo'n voorbeeld. We proberen onze klanten dan gerust te stellen, dat het niet iets is om je zorgen over te maken.

Dat keramiek een natuurproduct is, dat klopt zeker. Het is heel plat gezegd: gebakken klei. Vergelijk het met een baksteen, niet 1 is er hetzelfde. Zo ook met kamado's. Dit proberen we uit te leggen aan onze klant, niets meer niets minder.

Als men echt niet tevreden is, en men heeft de kamado niet gebruikt. Dan wordt de kamado omgeruild. Bij echte oneffenheden, die zelden voorkomen, wordt de kamado weer verkocht tegen een lagere prijs, aan iemand die kan leven met een oneffenheid.

Los van bovenstaande worden onze kamado's al in de fabriek door een onafhankelijk extern expert in de fabriek al gecontroleerd op gebreken. Deze experts werken met bepaalde marges, en controleren ook de kwaleiteit van het keramiek en andere door ons aangegeven onderdelen.

Daarnaast doen we zelf ook steekproeven om te kijken of iedereen zijn werk goed heeft gedaan. Deze kamado in kwestie had een steekproef, en ons was in eerste instantie niets bijzonders opgevallen aan de kamado. Maar als men niet tevreden is, dan kijken we samen naar een oplossing.

Tot zover, hopelijk is het duidelijk.

Wees een beetje lief tegen, en over anderen ;-)

Fijn weekend
Groet Bobby
 
Wat een lelijke reacties hier zeg, veel aannames, niet lief, en jammer.

Ik zal even persoonlijk reageren.

We verkopen een heel veel kamado's, elke kamado heeft wel ergens een klein plekje. Vaak zijn deze plekjes op foto/ close-up vele malen erger dan dat ze in werkelijkheid zijn. CraquelƩ is ook zo'n voorbeeld. We proberen onze klanten dan gerust te stellen, dat het niet iets is om je zorgen over te maken.

Dat keramiek een natuurproduct is, dat klopt zeker. Het is heel plat gezegd: gebakken klei. Vergelijk het met een baksteen, niet 1 is er hetzelfde. Zo ook met kamado's. Dit proberen we uit te leggen aan onze klant, niets meer niets minder.

Als men echt niet tevreden is, en men heeft de kamado niet gebruikt. Dan wordt de kamado omgeruild. Bij echte oneffenheden, die zelden voorkomen, wordt de kamado weer verkocht tegen een lagere prijs, aan iemand die kan leven met een oneffenheid.

Los van bovenstaande worden onze kamado's al in de fabriek door een onafhankelijk extern expert in de fabriek al gecontroleerd op gebreken. Deze experts werken met bepaalde marges, en controleren ook de kwaleiteit van het keramiek en andere door ons aangegeven onderdelen.

Daarnaast doen we zelf ook steekproeven om te kijken of iedereen zijn werk goed heeft gedaan. Deze kamado in kwestie had een steekproef, en ons was in eerste instantie niets bijzonders opgevallen aan de kamado. Maar als men niet tevreden is, dan kijken we samen naar een oplossing.

Tot zover, hopelijk is het duidelijk.

Wees een beetje lief tegen, en over anderen ;-)

Fijn weekend
Groet Bobby
Bedankt Bobby en ik ben blij dat jullie het komen vervangen. Zoals ik boven ook schreef is het verder een hele mooie kamado en misschien zal een ander minder last hebben van zo'n deuk dan wij.
Wij hebben echt zin om volgende week mee te beginnen, het belooft mooi weer te zijn.

Fijne weekend.

Matt
 
Ik ben uit de Zeeuwsche klei getrokken en klei is zeker van natuurlijke oorsprong. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iets gemaakt van klei ook een natuurproduct is. Keramiek/een kamado/een baksteen groeit niet aan een boom maar komt uit een fabriek en is daarmee per definitie geen natuurproduct.
 
Ik ben uit de Zeeuwsche klei getrokken en klei is zeker van natuurlijke oorsprong. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iets gemaakt van klei ook een natuurproduct is. Keramiek/een kamado/een baksteen groeit niet aan een boom maar komt uit een fabriek en is daarmee per definitie geen natuurproduct.

Ik heb zelf Zeeuwse roots, best een beetje trots op šŸ™‚ misschien ben ik daarom wel gebakken klei producten gaan verkopen.

Ik zou je graag een keer willen uitnodigen om in onze showroom in Eindhoven te bezoeken. Dan kan ik je alles vertellen over het productieproces van het natuurproduct keramiek. Ik kan je verklappen, het groeit inderdaad niet aan een boom šŸ˜‰
 
Daar mag je trots op zijn, het zou erg zijn als je het niet was.
Regelmatig bestellingen in Zeeland. Als ik tijd heb, gaan we zelf bezorgen en pakken we een hotelletje.

Kort geleden nog in Breskens geweest.

20221223_083321.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat een lelijke reacties hier zeg, veel aannames, niet lief, en jammer.

Ik zal even persoonlijk reageren.
.

Wees een beetje lief tegen, en over anderen ;-)

Fijn weekend
Groet Bobby

Dat ben ik niet met je eens..

Iemand vraagt wat wij er van vinden en daar wordt (door de meeste) op geantwoord dat het onacceptabel is en dat hij om een ruiling zou moeten vragen.

Ik zie niet direct wat daar voor lelijke reacties tussen zitten.
Er wordt hooguit gesuggereerd dat er eea via social media gespeeld kan worden. (Ok, ben ik wel met je eens, is niet netjes)

Uiteindelijk wordt alles keurig door jullie opgelost en nemen jij/jullie je verantwoordelijkheid.
Waar het in eerste instantie scheef ging, was jullie eerste reactie dat dit normaal is en bij een natuurproduct hoort, dan kun je dit soort antwoorden verwachten mijnā€™s inziens.

Wel tof dat je persoonlijk en inhoudelijk reageert op het forum!
Dat is heel netjes en geeft echt wel aan dat je/jullie ook bezig zijn met aftersales service.
Chapeau!

Fijn weekend Bobby!
 
Wat een lelijke reacties hier zeg, veel aannames, niet lief, en jammer.

Ik zal even persoonlijk reageren.

We verkopen een heel veel kamado's, elke kamado heeft wel ergens een klein plekje. Vaak zijn deze plekjes op foto/ close-up vele malen erger dan dat ze in werkelijkheid zijn. CraquelƩ is ook zo'n voorbeeld. We proberen onze klanten dan gerust te stellen, dat het niet iets is om je zorgen over te maken.

Dat keramiek een natuurproduct is, dat klopt zeker. Het is heel plat gezegd: gebakken klei. Vergelijk het met een baksteen, niet 1 is er hetzelfde. Zo ook met kamado's. Dit proberen we uit te leggen aan onze klant, niets meer niets minder.

Als men echt niet tevreden is, en men heeft de kamado niet gebruikt. Dan wordt de kamado omgeruild. Bij echte oneffenheden, die zelden voorkomen, wordt de kamado weer verkocht tegen een lagere prijs, aan iemand die kan leven met een oneffenheid.

Los van bovenstaande worden onze kamado's al in de fabriek door een onafhankelijk extern expert in de fabriek al gecontroleerd op gebreken. Deze experts werken met bepaalde marges, en
Daarnaast doen we zelf ook steekproeven om te kijken of iedereen zijn werk goed heeft gedaan. Deze kamado in kwestie had een steekproef, en ons was in eerste instantie niets bijzonders opgevallen aan de kamado. Maar als men niet tevreden is, dan kijken we samen naar een oplossing.

Tot zover, hopelijk is het duidelijk.

Wees een beetje lief tegen, en over anderen ;-)

Fijn weekend
Groet Bobby

Los van bovenstaande worden onze kamado's al in de fabriek door een onafhankelijk extern expert in de fabriek al gecontroleerd op gebreken. Deze experts werken met bepaalde marges, en controleren ook de kwaleiteit van het keramiek en andere door ons aangegeven onderdelen.
Even uit nieuwsgierigheid. Wat noemen jullie onafhankelijk?
Moet ik hierbij denken aan een externe partij die geen belang heeft bij jullie bedrijf, niet op de loonlijst staat of niet afhankelijk is van een financiƫle bijdrage door Grillbill?

Niets ten nadele van, maar over het algemeen bestaat onafhankelijkheid niet en is een dergelijke controle meer voor jullie van belang, dan voor de klant.....

Overigens begrijp ik goed waarom iemand geen deuk zou willen op zijn nieuwe kamado. De oplossing is netjes, het eerste antwoord wat minder..
 
Laatst bewerkt:
Zeggen dat keramiek een natuurproduct is valt een beetje in dezelfde trend als zeggen dat die banden onder den blok ijzer op den oprit ook een natuurproduct zijn omdat er rubber in zit.
 
Ik zou de koop ontbinden.
En nog even een paar honderd euro doorsparen
Voor een basterd of kijken of een grill guru wat voor jou is.
Dit is niet okƩ.
Je gaat ook niet akkoord met een deuk in een nieuwe auto
 
Terug
Bovenaan Onderaan