BasBQ
Beef en Steak

decoratie

 
 
 

Jeroenwijnholds

Pitmaster
Berichten
678
Hallo allemaal,

Ik heb het achterste gedeelte van mijn tuin ingericht voor de bbq's  met verlichting en overkapping.
Alles zwart geschilderd gezien de bbq's (weber)  maar ben op zoek naar mooie, leuke bbq decoratie voor die hoek.
Weet iemand een adresje want weber zelf werkt niet mee?
Uitleg: ik heb voor iemand een keer een kroeg gebouwd in zijn huiskamer en kreeg via een mail alle medewerking van Heineken.
Dus materialen die de particulier niet kan kopen.
 
Nee Weber is daar helemaal niet makkelijk mee. Zijn erg bang dat iemand het merk in diskrediet brengt ???
Denk dat je het moet zoeken in Canvas doeken met mooi eten van de BBQ. Kan je goed zelf maken!
 
Frits zei:
Nee Weber is daar helemaal niet makkelijk mee. Zijn erg bang dat iemand het merk in diskrediet brengt ???
Denk dat je het moet zoeken in Canvas doeken met mooi eten van de BBQ. Kan je goed zelf maken!

Ik heb eventueel wel wat hi-res foto's voor je ;)
 
Als barbecueteam dat alleen webers gebruikt kunnen we niet eens een tent voor het team met hun opdruk bij ze kopen...
 
je zou idd zelf iets van een vlag of banner kunnen (laten) maken.
Ben wel benieuwd naar de foto's van je bbq stek
 
Ik heb vandaag ook nog contact gehad met een vertegenwoordiger van Weber via onze intratuin.
Maar die kon Me ook niet helpen.
Dus ben nu bezig met de bestickeraar om zelf wat te verzinnen. Als ik morgen de tijd vind komen er de foto's
 
54f1cd27-ef17-9389.jpg
54f1cd27-ef30-dad8.jpg


Zat net op het verkeerde draadje!!!!
Ik had De foto's hier beloofd ...

Maar ben nog steeds op zoek naar mooie decoratie...
 
Terug
Bovenaan Onderaan