Wat een heerlijk land is dat Italie zeg, mooi weer, goede vis, lekker vlees.
Hier de foto's (ultieme bewijs);
Cupcake chicken. Dat blijft toch een grappig eenvoudig maar lekker gerechtje;
Moinks. Toen ze erop lagen bedacht ik me.....oeps.....ik heb ze zelf gedraaid......mag dat wel in Italie?
Lekker waren ze natuurlijk wel 
En dan de topper van de vakantie: kalfsvlees, met een lekkere Italiaans hammetje ertussen + blaadje basilicum. Even om en om aanzetten dan reverse verder gaan. Een heerlijk gerecht, wat een smaak zat daar aan!
Dan wat garnaaltjes, altijd lekker.
Dan weer een gerecht wat erg goed is bevallen: zalm met pesto insmeren, dan wat pijnboompitten erbij doen, courgettes, tomaatjes en wat Parmezaanse kaas. Dat allemaal in een pakketje doen en op de WGA. Supersimpel maar ook erg lekker.
Dan de zalmforel, gewoon met wat groene kruiden en citroen.
Wijntje erbij:
T-bone, die paste er nog maar net op
Biefstukje :blush:
O wat is het leven fijn in Italie
Het was genieten!
Hier de foto's (ultieme bewijs);
Cupcake chicken. Dat blijft toch een grappig eenvoudig maar lekker gerechtje;

Moinks. Toen ze erop lagen bedacht ik me.....oeps.....ik heb ze zelf gedraaid......mag dat wel in Italie?

En dan de topper van de vakantie: kalfsvlees, met een lekkere Italiaans hammetje ertussen + blaadje basilicum. Even om en om aanzetten dan reverse verder gaan. Een heerlijk gerecht, wat een smaak zat daar aan!

Dan wat garnaaltjes, altijd lekker.

Dan weer een gerecht wat erg goed is bevallen: zalm met pesto insmeren, dan wat pijnboompitten erbij doen, courgettes, tomaatjes en wat Parmezaanse kaas. Dat allemaal in een pakketje doen en op de WGA. Supersimpel maar ook erg lekker.

Dan de zalmforel, gewoon met wat groene kruiden en citroen.

Wijntje erbij:

T-bone, die paste er nog maar net op

Biefstukje :blush:

O wat is het leven fijn in Italie

Het was genieten!