BasBQ
Beef en Steak

De weber go anywhere vs grill guru to go.

Bushie

Kooltjesharker
Berichten
145
Vrienden .
Pure nieuwsgierigheid.
Ik zie vele mooie gerechten op de wga , maar ook een tal van modificaties op de weber.
Maar ik zie ook de grill guru to go ,waar bv al een temperatuur meter in zit.
Waar voor kiezen jullie , of is het de naam ??
Bij mijn merkloze rechthoekige goedkope modellen ( camping) vulde ik altijd de bodem met een laagje zand net onder het bodemrooster( genoeg voor zuurstof toelaat) dit voorkwam door roesten en met de as evt vet zeer makkelijk te verwijderen.
Word dit nog steeds gedaan ?
Of is het product beter geworden ?
 
Geen ervaring met beiden maar die Grill Guru lijkt echt wel een schaamteloze kopie van de Weber maar dan beter uitgerust, kwaliteit vergelijkbaar ?
 
De WGA heeft tegenwoordig geen handgrepen meer, en die heeft de gg dan weer wel. Maar het onderste deel van de gg lijkt wat minder hoog te zijn, dus wat minder speelruimte.
 
Ik ben behoorlijk roeg met mijn WGA en deze heeft t al aardig wat sessies overleefd. Kennis had de Guru... maar die voelde stuk minder stevig an.

Handvaten is voor mij totaal niet handig neemt alleen maar loze ruimte in.
 
Ik zeg lees deze even:
 
De guru is gewoon een kopie van de WGA.
Met 1 groot verschil dat ze bij de grill guru geen verstand hebben van lucht management. Zie link

 
De guru is gewoon een kopie van de WGA.
Met 1 groot verschil dat ze bij de grill guru geen verstand hebben van lucht management. Zie link

Dat zeg je weer mooi, Frits. Bizar dat ze het niet fatsoenlijk hebben gekopieerd.
 
Lijkt me verder duidelijk.
GG aan de ijzerboer meegeven en kijken wanneer de WGA weer ergens in de aanbieding is.
 
  • Haha
Waarderingen: Beun
De WGA is nog steeds voor €79,- te koop bij diverse AH’s. Met een beetje geluk nog wel goedkoper.
 
De WGA is de enige Q waar we het hier allemaal unaniem mee eens zijn . TOP DING
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Soms heel soms mag je direct iets vragen.
Drie appies rond Nijmegen rond gevraagt.
Daar stond die dan in Wijchen.
642c6d7e08f6896c6a6b021e48010c97.jpg

Hebbes!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dat is een koopje, veel plezier er mee 👍🏻
 
veel plezier ermee!
 
Soms heel soms mag je direct iets vragen.
Drie appies rond Nijmegen rond gevraagt.
Daar stond die dan in Wijchen.
642c6d7e08f6896c6a6b021e48010c97.jpg

Hebbes!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat een koopje! Je hebt aan de filiaalleider gevraagd of die voor die prijs mee kan of stond deze er toevallig? Ik heb het namelijk weleens gevraagd en mij is destijds verteld dat het niet mogelijk is omdat het franchises zijn.
 
Gevraagd en de doos was kapot hihi met de doos kan ik toch niet bbq, wel gevraagd aan gewoon een medewerker die kwam terug met de sticker


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Gevraagd en de doos was kapot hihi met de doos kan ik toch niet bbq, wel gevraagd aan gewoon een medewerker die kwam terug met de sticker


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ah oké, dankjewel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan