BasBQ
Beef en Steak

De vierde ronde kant en klare Heatermeters (de laatste dit jaar)

Goed nieuws we gaan door!

Ben er blij mee.
 
Op de valreep nog eentje erbij!
 
Zojuist betaling gedaan!

 
Korte update:

Alle betalingen op ??n na zijn ontvangen. Ik heb ook vrijwel alle onderdelen al besteld maar ik wacht nog even totdat de laatste betaling binnen is voordat ik de blowers kan bestellen.
Nu maar hopen dat de Amerikaanse en Chinese postbodes een beetje opschieten. ;)

 
Spannend hoor!
Zonder druk op je te willen leggen, wanneer denk je dat ik kan gaan opscheppen dat ik een HM heb?
 
Reboot zei:
Spannend hoor!
Zonder druk op je te willen leggen, wanneer denk je dat ik kan gaan opscheppen dat ik een HM heb?

Dat gaat nog wel een week of 5 duren hoor!
 
De printjes en een gedeelte van de onderdelen waren de afgelopen week al gearriveerd dus ik ben alvast een beetje aan het knutselen geweest.

4ebatch-1.jpg


4ebatch-2.jpg


4ebatch-3.jpg


Op dit moment kan ik echter niet verder omdat ik de rest van de onderdelen nog mis. Ik hoop dat deze de komende twee weken gaan binnendruppelen.
 
Ziet er mooi uit. ik baal dat ik een paar dagen terug pas op dit forum ben gekomen. Ik wacht dus met smart op een eventuele volgende ronde!
 
monnick.rawling zei:
Ziet er mooi uit. ik baal dat ik een paar dagen terug pas op dit forum ben gekomen. Ik wacht dus met smart op een eventuele volgende ronde!

Ik ken dat gevoel dat had ik met de 3e ronde...
 
En al een update beschikbaar ?
 
Update

De Blowers en de adapters zijn binnen, veel elektronische onderdelen zijn al binnen, de printjes zijn voor ongeveer de helft klaar.

Ik verwacht deze week nog kastjes binnen te krijgen. Er is nog een hoop klein spul onderweg vanuit China en ik heb geen zicht wanneer dat binnen komt maar ik verwacht dat het meeste er eind volgende week wel is, helaas zit ik dan in Turkije voor m'n werk dus het duurt nog minstens twee weken voordat ik de HM's af kan maken.

Als de kastjes binnen zijn komen er weer foto's.
 
Goed nieuws!

Bedankt voor de update :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan