BasBQ
Beef en Steak

de ultieme barbecue tafel

Whaha, je vergeet de hottub..
 
Abraham zei:
Whaha, je vergeet de hottub..

Dat is zooooooo 2014.

De trend van deze zomer is een BBQ in je hottub.
En dan heeft Jorte weer gelijk dat je er een elektrische buitenboordmotor bij nodig hebt.

l_5731_bbq.donut.000.jpg


Tja, wil je ultiem dan zal je flink moeten uitpakken.
 
inderdaad een bieropener kost geen drol en ziet er grappig uit.
Ik heb een bieropener op de deur van mijn hok en caravan zitten, met daaronder een opvangbakje voor de dopjes.
Zeker doen, beste investering  :D

Blefke
 
Ik zou nog overwegen om een wei + schaap in te bouwen, ?n een magnetron
 
Bedankt allen voor jullie reacties en soms wat extravagante idee?n :D zeker parkeer sensoren.. haha

In de tafel past het formaal S en M van green egg, dus ik denk van de meeste andere merken ook. Er zitten nu 2 zwenkwielen aan dus de tafel is
erg wendbaar en kan zeker wel wat hobbels in de tuin de baas. Door de garage en over de drempels is in ieder geval geen probleem.

Een goede snijplank is inderdaad wel een interessante discussie, want bij hard materiaal zal de lak van de plaat zeker beschadigen. Ook met een tegel onder het ei helaas..
welk materiaal zal het meest geschikt zijn hier voor?

@ Bert.. Dat is inderdaad een goeie! Ik ben 31 jaar, Woon in Oldenzaal (Twente) en ben sales medewerker. Deze tafel heb ik in mijn vrije tijd ontwikkeld en laten maken bij een fabrikant in de buurt. Eigenlijk om hem gewoon zo vaak mogelijk te gebruiken in de tuin en door te ontwikkelen tot de ultieme tafel.. :)
 
Ik ben ook met een tafel bezig voor de BGE en heb voor het ophangen van greedschap/handdoeken gewoon bij de Karwei een kapstok gehaald van rvs met kleine haakjes. Werkt perfect.

Succes met verder ontwikkelen.

groeten Quint
 
Terug
Bovenaan Onderaan