BasBQ
Beef en Steak

De naam is Phantom, Danny Phantom!

 

Danny Phantom

Sprokkelaar
Berichten
40
Beste allen,

Mijn naam is Danny van Oers 26 jaar oud woonachtig te Breda.

In mijn dagelijks leven werk ik als allround service engineer voor KPN telecom, en daar heb ik ooit een klant gehad die opvallend veel webers op zijn balkon had staan. Ik was natuurlijk ge?nteresseerd en toen vertelde hij mij dat hij ook aan BBQ wedstrijden mee deed.

Uiteindelijk zaten we rondom de tafel alleen maar over BBQ te praten met een lekker biertje derbij, het was gelukkig wel de laatste klant :p

Een jaar later ben ik naar zuid-afrika gegaan samen met een vriend van me, en daar heb ik de originele zuidafrikaans braai leren kennen. Ik vond dit geweldig en BBQ was ineens niet meer "het kolen aansteken en je vlees zwart aanfikken"voor me.

Terug in Nederland ben ik zelf aardig aan de gang gegaan met hetgeen wat ik heb namelijk een simpel kogel BBQ'tje en een gas BBQ waar ik gewoon kolen in gooi. Uiteindelijk ook contact gezocht met de desbetreffende persoon die die vele webers op zijn balkon had staan voor tips en meer informatie

Tot mijn verbazing werd ik meegevraagd om te helpen op een wbqa wedstrijd in son en breugel om te komen helpen en vooral om juist veel te leren. (7e plaats van de 15)

Dit is mij toen heel goed bevallen, en nu heeft hij me meegevraagd om volgend weekend mee te helpen op het grootste KCBS evenement van europa om ook weer mee te doen aan de wedstrijd!

Ik heb zelf nu een mooie drum gekocht om een smoker van te maken, en hard aan het sparen voor een weber! Ik heb net een huis gekocht helaas dus al me centen gaan daarin.

Maaar volgende zomer zal ik een mooie UDS en een weber hebben staan om me zelf nog meer heerlijks te leren bereiden :D






 
Welkom en veel plezier hier.
 
Welkom. Mooi verhaal.
 
Mooi verhaal welkom
 
Welkom, join the club!
 
Welkom, inderdaad een leuk verhaal, ook gaaf dat je meteen mee mocht doen!
 
Welkom.
Ben nu al benieuwd naar je uitgebreide wedstrijdverslagen en foto's. ;)
 
Welkom hier Danny, veel plezier en inspiratie!
 
Aan iedereen, dankjewel!

Ik heb afgelopen wbqa niet veel foto's gemaakt, ik zal dit weekend veel foto's maken een klein verslagje typen in het juiste daarvoor bedoelde sub forum :)

Sooo stay tuned!
 
Met welk team doe je mee? Dan kom ik je zondag even de hand schudden, of blijf je liever anoniem?  ;)
 
Wij komen zaterdagavond pas aan, dus vanaf het moment dat we aankomen word het knallen en hazen slaapjes tussen door :D

Misschien ongebruikelijk op dit forum om een foto van jezelf te posten maar als je me zoekt;

11610_10151840838505830_357784018_n.jpg


Ik met me oudere zus en jongere zusje :)
 
Danny, welkom bij de club.

Kijk ook eens op marktplaats, daar staan veel Webers voor weinig ;).
 
Welkom bij de club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan