Beef en Steak

De groeten vanuit Lieshout

okerkhof

Vuurmaker
Aloha,

Na al een aantal weken dit forum gevolgd te hebben, en me aangemeld te hebben (alhoewel ik niet wist dat m'n account al geactiveerd was :D :D) nu even de voorstelronde:

De naam is Olaf Kerkhof, 36 jaren jong en verzot op vlees, kip en vis. Na een afvalrace vorig jaar en inmiddels 35 kilo lichter, is het mijn persoonlijke uitdaging om toch lekker te genieten van alles wat van de barbecue af komt, zonder daarvoor wekelijks een maat groter aan kleding aan te moeten schaffen. Ik ben in het gelukkige bezit van een Weber OTG 57 waarmee ik dit seizoen een aantal gerechten wil gaan proberen te maken. Pulled pork staat zeker op m'n lijstje (calorieen vergeten we maar ff een keer, moet ook genieten van de goede dingen in het leven zo nu en dan). Inmiddels al 2 KG procureur van 1 van m'n klanten gekregen (werkzaam in de voedselindustrie), een fles rookaroma en vandaag weer 2KG vis gescoord, dus het ziet er goed uit, net als dit forum!! Ik hoop nog van vele topics en eigen gebrouwde gerechten te genieten, ik zal ze jullie zeker niet onthouden!! De eerste Fatty (van mager vlees en vulling!) is al een feit, zij het uit de oven omdat ik geen briketten bij de hand had...maar lekker was ie zeker!

Tot snel!

Grt, Olaf

Hoi Olaf, welkom!

Van harte welkom hier Olaf!!

Olaf, welkom bij de club. Die fles rookaroma zal je niet nodig hebben als je het vlees op de bbq bereidt.

hoi Olaf,
welkom bij dit edele genootschap

Olaf van harte welkom op dit mooie forum, er zijn hier ook genoeg gerechten te vinden die niet gelijk callorieen bommen zijn.... (vaak zijn de bommen wel de lekkerste  ;) 

Welkom bij het Genootschap!

He iemand van bij ons in de buurt haha welkom

Thx Allemaal!!

Overigens is het rookaroma in pot, een noodoplossing voor als ik vlug wat BBQ saus moet hebben....

Hoi Olaf, welkom bij het BBQ Genootschap
(wat een straf, gewoon 2 kilo procureur krijgen.... :D )

Terug
Bovenaan Onderaan