BasBQ
Beef en Steak

De buitenkeuken is af, nu kan eindelijk de Basterd aan....

Heems

Tondelzoeker
Berichten
7
Het voelt een beetje als opscheppen, maar ik wil dit toch graag even met jullie delen.

Het heeft even geduurd, maar mijn BBQ tafel is af. Ontwerp is van mijzelf, net als de afwerking van bamboe. Met behulp van een bevriende lasser hebben we een prachtige tafel gemaakt waarin de Basterd (L) prachtig tot zijn recht komt.

Vanmorgen voor het eerst de BBQ aangestoken en er ligt inmiddels een prachtig stuk procureur langzaam te garen.

Wat denken jullie. Is dit een tafel die ik voor meerdere mensen zou moeten maken?

20210918_085944.jpg
 
Mooie tafel gemaakt

en eindelijk, na 2 weken 😉, de Q “vies” maken en vanavond lekker pullen
 
Dat is een hele mooie geworden. Veel plezier ermee.
 
Netjes hoor! Praktisch ook met dat gaas, valt het stof doorheen. Dat is nog wel iets waar ik tegenaan loop bij mijn keuken 😅
 
Wat een mega gruwelijke tafel! Mag je trots op zijn
 
Hele mooie tafel. en wat een zelf beheersing om al die tijd die basterd niet aan te steken....
Erg mooi geworden

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Netjes hoor. En je kunt altijd proberen om er een handeltje van te maken als je dat wilt.
Wat denken jullie. Is dit een tafel die ik voor meerdere mensen zou moeten maken?
 
Prachtig man! Heel mooi gemaakt! Je kan het altijd proberen. Ik heb al eens rondgekeken voor zo'n soort tafel maar is toch echt allemaal gruwelijk duur
 
Verdraaid mooie tafel geworden zo. En bamboe afwerking is ook mooi geworden.
 
Zeer mooi.
Ik heb voor mezelf ook een zelfbouw tafel.
Ik heb wel gesloten schuiven en een kastje met deuren.
Dan blijf het stof eruit 😏
 
Laatst bewerkt:
Geweldig.. hou me aanbevolen voor een mooie prijs. Heb ook nog een compact voor ernaast ;)
vind t mooier en strakker dan de Bastard meubels. Gaas is top !
 
Knap gedaan, goed nagedacht over het ontwerp zo te zien. Met welke verf heb je het gedaan?
 
Ziet er goed uit , mooi strak geheel
 
Geweldig.. hou me aanbevolen voor een mooie prijs. Heb ook nog een compact voor ernaast ;)
vind t mooier en strakker dan de Bastard meubels. Gaas is top !
Heb je enig idee hoe je meubel er precies uit moet zien?

De versie die ik gemaakt heb, is wel de meest luxe versie. Schrik niet, maar je gaat richting de 2000 euro.
 
Heb je enig idee hoe je meubel er precies uit moet zien?

De versie die ik gemaakt heb, is wel de meest luxe versie. Schrik niet, maar je gaat richting de 2000 euro.
Daar was ik al bang voor. Als ik ooit een hele mooie plek kan vinden met een grote overkapping zal ik zeker eens contact opnemen.

maar nogmaals; vakwerk
 
Terug
Bovenaan Onderaan