BasBQ
Beef en Steak

De BBQ Genootschap MEAT & GREET - zondag 4 november 2012

Bert zei:
Gerard777 zei:
Met de nest handler of het ei? ;)

Met Gerard?

Stelletje mafketels.... met de nest handler  terwijl het Ei erin zit, natuurlijk! En Gerard mag meedoen, dat is prima :) en Bert ook, en wie nog meer wil.
 
Dominique zei:
Bert zei:
Gerard777 zei:
Met de nest handler of het ei? ;)

Met Gerard?

Stelletje mafketels.... met de nest handler  terwijl het Ei erin zit, natuurlijk! En Gerard mag meedoen, dat is prima :) en Bert ook, en wie nog meer wil.

ik heb nog geen ei, maar als ik het dus goed begrijp zit het ei dus in de nest handler?  ;)
 
Ik weet dat ik een enorme noob ben op BGE gebied, maar wat is een "nest handler" als ik vragen mag?
 
Een versteviging voor je eggnest, zo heet het onderstel. Normaal blijft je egg door het gewicht op zn plek. Maar als je m veel verplaatst, bijvoorbeeld over drempels of zoals ik regelmatig in de aanhanger dan heb je extra stevigheid nodig. Hij kan dan ook gewoon in het onderstel blijven tijdens transport. De nest handler zorgt eigenlijk voor een vaste verbinding tussen het onderstel en de band van de deksel

Hierbij nog wat onvervalste zelfpromotie http://www.probbqshop.nl/a-23878524/accessoires-large/nest-handler-large/
 
Neem jij nog meer demo spul mee Gerard? Ik ben wel ge?nteresseerd in een looflighter, maar wil er eigenlijk eerst even mee spelen voor ik er eentje aanschaf.
 
Niet te veel h? anders kan het een dure dag worden!
 
Nosmo zei:
Neem jij nog meer demo spul mee Gerard? Ik ben wel ge?nteresseerd in een looflighter, maar wil er eigenlijk eerst even mee spelen voor ik er eentje aanschaf.
"Buy now". :)
 
Ow ik zou graag mijn PP in een eitje maken, scheelt weer de WSM in de Ka hijsen :D
 
noskos zei:
Ow ik zou graag mijn PP in een eitje maken, scheelt weer de WSM in de Ka hijsen :D

Dan moet je het eitje weer in de Ka hijsen :p

@nosmo Ik moet nog even kijken wat ik allemaal meeneem. Liefst zo min mogelijk ;) want ik mag graag socializen met iedereen :D Ik neem uiteraard wel documentatie mee voor de liefhebbers, ik ben natuurlijk beschikbaar voor alle vragen en voor specifieke wensen kun je me altijd even een PM sturen. Ik zal eens kijken voor de looftlighter :)

 
Jammer, ik kan niet. Mijn oudste dochter wordt op die dag 6 en ik geloof niet dat het mij vergeven gaat worden als dan ergens ga staan BBQ'en  :p
 
Hugo zei:
Jammer, ik kan niet. Mijn oudste dochter wordt op die dag 6 en ik geloof niet dat het mij vergeven gaat worden als dan ergens ga staan BBQ'en  :p

En als je nu belooft niet aan de Q te komen? Alleen toe te kijken? ;)
Jammer Hugo, zo kom je nooit aan mijn raspberry-chipotlesauce.
Next time?
 
Neem iedereen mee zou ik zeggen :)
 
Als er, ter vermeerdering van het plezier bij "Meat & Greet", nog zoiets als een wedstrijdje georganiseerd wordt, dan wil ik wel een prijsje beschikbaar stellen.
 
je bent weer te goed voor de mens Willy, je bent weer GEWELDIG  :D
 
We hebben niets in gedachten Willy, maar als jij nu iets verzint en jureert, dan heb je in ieder geval genoeg te eten die dag ;)
 
dat jureren zie ik uit eigen belang ook wel zitten ;)
 
noskos zei:
We hebben niets in gedachten Willy, maar als jij nu iets verzint en jureert, dan heb je in ieder geval genoeg te eten die dag ;)

Op zich is dit een leuke suggestie,dat wel, maar als ik iets moet verzinnen dan ga ik iets pikken en dat wil ik weer niet. Dus dat ga ik niet doen,ook het jureren niet,want ik ben snel tevreden en vind alles al heel gauw lekker. Maarrrr.....ik heb w?l een prijsje ter beschikking ,mocht iemand zich geroepen voelen op het voorstel van Noskos in positieve zin te reageren.
 
We kunnen een 'best burger' contest doen?
 
Of de beste spareribs?
 
Terug
Bovenaan Onderaan