BasBQ
Beef en Steak

Dagje prullen

Wat een heerlijk dagje Knoei!

Vrienden, Speciaal bier, Eten van de Bbq, waarschijnlijk een goeien lach en gezelligheid ? Daar teken ik voor 🍻
D5845238-9100-4B6E-8FA2-00A659AD2B20.jpeg
Santé !
 
Laatst bewerkt:
Mooie dag zo!

Ik begrijp die dubbele foto’s wel. 🍻😂😂
 
Das zeker een mooie en gezellige dag zo.

Zag ook de carolus whiskey infused voorbij komen.
Vind ik echt wel een topper
 
Thanks guys voor de gezelligheid. Baalde best wel dat ik er niet de hele dag bij kon zijn, maar toch blij dat ik ff ben geweest.
En dan verwelkomt worden met een machtig ontbijt en heerlijke koffie.
Fantastisch. Dat zijn nog eens culinaire vrienden
 
Ziet er heel vervelend uit…
 
Verschrikkelijk
 
Mooie plaatjes, het is vast wel heel gezellig geweest. Even een vraagje: als de houdbaarheidsdatum van mijn bockbier bier verstreken is, spoel ik het altijd door de gootsteen maar ik zie dat jullie het 9 jaar later nog drinken. Is het dan nog een beetje om te drinken? En veilig? Hoor het graag. Als ik onverhoopt geen antwoord krijg is dat dus de reden 😂😂
 
Mooie plaatjes, het is vast wel heel gezellig geweest. Even een vraagje: als de houdbaarheidsdatum van mijn bockbier bier verstreken is, spoel ik het altijd door de gootsteen maar ik zie dat jullie het 9 jaar later nog drinken. Is het dan nog een beetje om te drinken? En veilig? Hoor het graag. Als ik onverhoopt geen antwoord krijg is dat dus de reden 😂😂
Je schijnt bockbier nog te kunnen laten rijpen op fles. Met een jaar of 2 schijnt hij beter te worden.
9 jaar is wel te veel. Het was zeker niet bedorven, maar de smaak was er ook niet op vooruit gegaan.
Sowieso is speciaalbier wat over datum is, normaal gesproken geen punt. Na verloop van tijd kan wel de smaak veranderen.
 
Mannen broeders.

Dat was zeker een heel mooi dagje BBQ. Lekker comfortabel uit de comfortzone. Lekker buitenaf met vuur spelen. En allerhande lekkere gerechten maken.

Top
 
Mariage Parfait, beter wordt het niet.
Een donker bier mag gerust over datum gaan, enkel de manier waarop je het bewaard speelt een rol. Ik ga regelmatig naar de dolle brouwers in Esen en daar staat nog bier van tientallen jaar oud, heeft er ooit eens 1 opengetrokken voor mij die 11 jaar oud was, niks op aan te merken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan