BasBQ
Beef en Steak

Dag BBQ liefhebbers

Jurgen71

Tondelzoeker
Berichten
23
Hey BBQ liefhebbers,

Zo ook tijd om mij even hier op het forum voor te stellen.
Mijn is Jurgen en geboren in het gezegende jaar 1971 , maar momenteel nog 50 op de teller.
Ik ben woonachtig in België, meer bepaald Waregem
Gelukkig samenwonend ,vader van een dochter en binnen een paar maand opa ;).
Levensgenieter , en voornaamste hobby's zee en strandvissen, en met de camper erop uit.
Maar grootste hobby is misschien koken, en alles wat er bij hoort, ja ook BBQ.
Tot een tijdje geleden BBQ'de ik zoals de meeste, vlees kopen bij de slager of traiteur (beetje van alles) en dan hup op de rooster.....
Lekker ja , maar niet wauw of speciaal......
Dus ben ik me wat gaan verdiepen , en meer en meer ging er totaal nieuwe BBQ wereld voor me open.
Dank zei, YT, FB, kookzenders , internet, werd dit nog verder aangewakkerd.
Zo ben ik op dit forum terecht gekomen, en hoop hier verdere info op te steken en indien ik het kan, een steentje bij te dragen.
Vorig jaar heb ik me een weber GBS 57 aangeschaft. Deze wil ik eerst volledig onder de knie krijgen en dan zien we wel....
Ook start ik eerstdaags met het zelf maken van een rookton. En hoop hier ook sommige zaken mee op te pikken....
Zo dit was het zo een beetje, voor ieder alvast fijne BBQ groeten !
 
Welkom op het BBQ Genootschap Jurgen.
Met de Weber kan je voorlopig wel uit de voeten, er is hier op het forum zat te vinden waar je je op kan uitleven, alvast veel plezier gewenst met bereiden en proeven ;)
 
Welkom Jurgen!

Leuke uitgebreide kennismaking veel plezier met de BBQ en het rondstruinen hier op het forum tussen al die handige en vooral lekkere tips
 
Welkom Jurgen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan